kbba

Latest Posts

.:: aksi hafidh & hilman ::.

By 10:30 PM , , ,

Salam,

Lama da tak buat entry cerita pasal iman kan. :) OK sekarang iman da 1 tahun dan 10 bulan. 
Dah pandai macam2 da. Termasuk la pandai main dengan hafidh. Yang dia tak pandai cuma 1 jer. BERCAKAP. Pelik la dengan iman ni, bab jerit no 1. Tapi suruh cakap langsung tak nak. Asyik buat bahasa isyarat je. 

Iman ni, masa awal2 hafidh ada, dia cemburu tahap tertinggi. Bila ayah lin nak dukong hafidh, dia akan menjerit2 sambil tolak hafidh. Nasib la ayah mengelak. Kalau tak, memang penyek la anak aku tu.. huhuh

Tapi, dah lama2 dia da ok. Cuma kalau ayah pergi outstation lama, balik kena main dengan dia dulu. Kalau terus main dengan hafidh, memang kena tolak lagi. Pernah ayah letak hafidh kat peruh sambil agah2 hafidh, iman datang terus pijak kat perut ayah pula. Adoii... memang cemburu la dia. 

Tapi, iman tak pernah usik hafidh la. Cuma semalam, dia gigit hafidh. :( tu pun lin perasan sebab kat tangan hafidh ada kesan gigitan. Bising bapak ko jup hafidh. Tapi, mama cakap, dia pun tak tahu, sebab tak dengar hafidh menangis. Iman geram tengok tangan ketak2 hafidh la tu... (tu la lin selalu gigit iman jugak) 

 ni gambar dorang tengah bermain... 
suka tiru apa yang hafidh buat



aksi kiss...

kena gigit ngn hafidh

cium lagi

ni bab ajar naik tangga

senyuman dari hafidh
 p/s: iman da jadi anak susuan lin.  >_<. nanti lin buat entry macam mana leh jadi canmtu.


with love ♥
 .:: allene ::.

You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. bleh ek jadik anak susuan ko....? bukan dia dh dikira adik ko ke? bagusla...dia lagi sesuai jadik abg angkat hafidh dr jadik uncle...hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pnjg citanya... Nanti aku wat entry :)

      Delete

Followers

Google+ Followers

Label Cloud

.:: #besday party# ::. .:: 1st time::. .:: Adaptasi novel ::. .:: ads ::. .:: anniversary ::. .:: artstouch ::. .:: baby carrier ::. .:: big family story::. .:: breastfeeding ::. .:: business ::. .:: cakap-cakap ::. .:: celebration of fairy tale day ::. .:: cheesekut ::. .:: Cloth Diaper ::. .:: coretan untuk anak mummy ::. .:: D.I.Y ::. .:: d' info ::. .:: desert ::. .:: Hafidh Aryan ::. .:: Harris Adeel ::. .:: iluvislam ::. .:: imladyadie ::. .:: interior designer ::. .:: just about me ::. .:: korean ::. .:: love ::. .:: mainan kiddo::. .:: mei tai ::. .:: menu si kecik ::. .:: motherhood journey ::. .:: my little Iman ::. .:: my LITTLE love ::. .:: natural remedy ::. .:: no drug life ::. .:: novel ::. .:: novel review::. .:: nursing cover ::. .:: our activity ::. .:: our love::. .:: our syurga ::. .:: peringatan ::. .:: petua mudah bersalin ::. .:: popia otak2 ::. .:: pregnancy moment ::. .:: ragam MHA ::. .:: resepi baby ::. .:: review ::. .:: segmen ::. .:: the precious moment ::. .:: top commentor ::. .:: tragedi ::. .:: wedding preparation ::. .::anakmu::. .::ayam pandan ::. .::ferwhite::. .::fereena beauty care ::. .::gbsb::. .::giveaway::. .::homemadefood::. .::imladyadie::. .::islam itu indah ::. .::ramadhan::. .::resepi ikan::. #misikurusallene #simpleresepibyallene 100% natural 2015 3 3rd pregnancy. adik MHA acv ads Agent biscute agoda aidijuma ALine Healthy FOOD ALine Works Allene aman palestin amar baharin anak syurga apple cider vinegar artis arts aydina nufayla babies blink babyfood bahtera barut beauty bedung beranang Birthday biscute by mommylin biskut baby blog blog review blogger blogger day out Bloggermalaysia brotherhood cahaya raya carity cenderahati cintahati coffee lover contest cuka epal cuti malaysia D daddy mha deko demam drama melayu dramago dugaan ramadan 2015 durian e-novel estofa glow event event blogger family day fathers day filem food food review frozen food funny gathering gojes blogger gopro habibi oil hadi hadi family hadihaizil@gmail.com Harris hijab pins by mommylin holiday homemadecokies homeopathy homeschooling homework husband instant shawl Interior jakel jalan2 dengan anak jerebu kaison malaysia kanser kari kepala ikan kbba kbba9 kecantikkan diri kelab blogger ben Ashaari kelabbloggerbenashaari kes semasa kids friendly house kids friendly play komen kopi pegaga kuih muih kun anta lazada lzs madu mak wan MHA malay malaysian mandian herba masker vietnam melaka mh17 mini zoo kl tower miracle collagen dust misipottytrain mommy blogger mommylin mommylin at kitchen mommylin holiday mommylin love and care motherhood Mudah amal sunnah muslim produk natural way nursing in public online business online printing online shopping parenting passion pengalaman bersalin pet pin cushion preggy mom program zikra 2015 qurta anta rakuten ramadhan rambut cantik rambut gugur raya 2014 raya 2015 raya 2016 raya2017 restoren review Review review butik review drama review product rezeki rysya skincare SALE sekinchan sekolah 2017 ser serunding halia bilis shawl. shopee shopping online shopping raya short vacation si kecik ::. simple skin2love by mommylin suppliment surya cuka epal susun atur throwback tip typical mommy tyzara shampoo ucsi group Vacation viral vitamin kuku wahm watermark Web review wifeadie workshop yhadifamily . allene family zalora zoo