kbba

Latest Posts

Azam Ramadhan Su - best!

By 4:12 PM ,

As salam...

Korang layan tak cerita ni??
Serius tajuk tak memberansangkan kan??
Aku dengar pun macam tak best je..
Tapi, terjebak pulak.

Cerita ni serius besttt...
Tahu tak sebab apa?
Bukan sebab pelakon tu tau.
Tapi sebab ada banyak menu yang mudah2 dalam ni.

Aku pun pelik gak, ingat cerita typical melayu yang akhir nya menyesal..
Berubah ke arah kebaikan...
Cerita2 macam ni kan selalu ada hubung kait dengan raya.
Malas la nak layan.

Tapi, totally wrong.

Cerita ni, pasal su yang sibuk bekerja.
Macam kita2...
Bila sibuk mula la tak tahu memasak.
Tapi, husband dia tip top.
Baik sangat terima je yang isteri tak reti masak.

So, bila orang keliling semua reti masak, su pun nekad nak belajar.
Memang cara dia kena la dengan batang hidung.
Asyik mengelat je kan...



Lepas tu, dalam selingan cerita tu, ada la tunjuk cara2 memasak.
Menu simple dan mudah.
Tengok nampak macam senang je.

Sambil tengok, aku dah simpan dalam otak cara2 masak.
Lepas abis je, terus aku salin apa yang aku ingat.
Mudah kan.. ye la.. tengok je dah boleh ingat.
Kalau susah, tak boleh ingat.

Best.. korang tengok la..
Mesti jatuh cinta..
Lagi2 aksi lembut si rita tu.
Admire sangat tau.

ok. sekian.

salam ramdhan,
allene

You Might Also Like

5 leave a massage here...

  1. ala kul 12 time keje huhu tak sempat kot

    ReplyDelete
  2. tak pernah tengok.. huhu..
    cer kongsi resepi tu.. hehe

    ReplyDelete
  3. Dulu b4 ade anak x penah miss ngk tv..skang ni jarang da..sbb tv kat uma 2 mcm asyik buka bola je..xkuase nk rebut control tv..

    ReplyDelete
  4. Azam Ramadhan Su memang best sebab dikongsikan bersama resepi mudah dan senang. Sesuai untuk yang kurang mahir memasak tetap boleh menyediakan juadah berbuka & bersahur di bulan ramadhan ni.

    ReplyDelete
  5. hai... sy penulis skrip azam ramadhan su..
    q for watching..
    nak tgk resepinya kat sini

    http://www.ramadanraya.com.my/?page_id=1276
    Pnut

    ReplyDelete

Followers

Google+ Followers

Label Cloud

::homemadefood::. .:: #besday party# ::. .:: 1st time::. .:: Adaptasi novel ::. .:: ads ::. .:: anniversary ::. .:: artstouch ::. .:: baby carrier ::. .:: big family story::. .:: breastfeeding ::. .:: business ::. .:: cakap-cakap ::. .:: celebration of fairy tale day ::. .:: cheesekut ::. .:: Cloth Diaper ::. .:: coretan untuk anak mummy ::. .:: D.I.Y ::. .:: d' info ::. .:: Hafidh Aryan ::. .:: Harris Adeel ::. .:: iluvislam ::. .:: imladyadie ::. .:: interior designer ::. .:: just about me ::. .:: korean ::. .:: love ::. .:: mainan kiddo::. .:: mei tai ::. .:: menu si kecik ::. .:: motherhood journey ::. .:: my little Iman ::. .:: my LITTLE love ::. .:: natural remedy ::. .:: no drug life ::. .:: novel ::. .:: novel review::. .:: nursing cover ::. .:: our activity ::. .:: our love::. .:: our syurga ::. .:: peringatan ::. .:: petua mudah bersalin ::. .:: pregnancy moment ::. .:: ragam MHA ::. .:: resepi baby ::. .:: review ::. .:: segmen ::. .:: the precious moment ::. .:: tragedi ::. .:: wedding preparation ::. .::ayam pandan ::. .::gbsb::. .::giveaway::. .::homemadefood::. .::imladyadie::. .::islam itu indah ::. .::ramadhan::. .::resepi ikan::. #misikurusallene #simpleresepibyallene 100% natural 3rd pregnancy. adik MHA ads Agent biscute agoda aidijuma ALine Healthy FOOD ALine Works Allene aman palestin amar baharin anak syurga apple cider vinegar artis arts aydina nufayla babies blink babyfood bahtera barut beauty bedung beranang Birthday biscute by mommylin biskut baby blog blog review blogger blogger day out Bloggermalaysia brotherhood cahaya raya carity cenderahati cintahati coffee lover contest cuka epal cuti malaysia D daddy mha deko demam drama melayu dramago dugaan ramadan 2015 durian e-novel estofa glow event event blogger family day fathers day filem food food review frozen food funny gathering gojes blogger gopro habibi oil hadi hadi family Harris hijab pins by mommylin holiday homemadecokies homeopathy homeschooling homework husband instant shawl Interior jakel jalan2 dengan anak jerebu kaison malaysia kanser kari kepala ikan kbba kbba9 kecantikkan diri kelab blogger ben Ashaari kelabbloggerbenashaari kes semasa kids friendly house kids friendly play komen kopi pegaga kuih muih kun anta lazada lzs madu mak wan MHA malay malaysian mandian herba masker vietnam melaka mh17 mini zoo kl tower miracle collagen dust misipottytrain mommy blogger mommylin mommylin at kitchen mommylin holiday mommylin love and care motherhood Mudah amal sunnah muslim produk natural way nursing in public online business online printing online shopping parenting passion pengalaman bersalin pet pin cushion preggy mom program zikra 2015 qurta anta rakuten ramadhan rambut cantik rambut gugur raya 2014 raya 2015 raya 2016 raya2017 restoren review Review review butik review drama review product rezeki rysya skincare SALE sekinchan sekolah 2017 ser serunding halia bilis shawl. shopee shopping online shopping raya short vacation si kecik ::. simple skin2love by mommylin suppliment surya cuka epal susu dugro susu ibu susun atur throwback tip typical mommy tyzara shampoo ubat traditional ucsi group Vacation viral vitamin kuku wahm Web review wifeadie yhadifamily . allene family zalora zoo