kbba

Latest Posts

Sedih pulak tengok Marcel dan Heidi mati

By 2:08 PM , ,

As salam...

Korang cerita temptation of wife da abis... uhuhuhu sedih wei.. Walaupun aku sebenarnya dah lama nak si Heidi tu mati, tapi masa aku tengok dia mati sedih sangat. Tahan sakit sampai macam tu sekali. Keras betul hati si Heidi tu. Cinta dia kat Marcel tulus... tapi, cara dia dapatkan Marcel tu salah. Cara dia buli Angeline pun salah.. Kecian plak aku tengok Heidi... huhuhuhu....



Masa Marcel mati pun aku sedih... Ye la.. si Angeline tu walaupun dah tak cinta Marcel, tapi sikit banyak mesti terkesan gak kan. Pernah kongsi hidup bersama.

time marcel tengah nazak.. uhuhuh


Nigel si Hero yang macho tu. Nak kata hencem tu, boleh la... Mungkin watak dia buat dia hencem. Plus dia kan architect. Ala2 macho gitu. Akhirnya kahwin gak. Huhuhu.. kecian tunggu lama.