kbba

Latest Posts

Aku nak resignnnn!!!

By 2:00 PM , , , , ,


As salam...

Aku nak resignnnn!!!

Kalau gini la hari2 mau mati terbeliak aku tau.
Semalam MHA tu 2-2 buat hal.
Aku naik meroyan gak la..

Dah besar2 ni kan, mana la aku nak jaga malam sangat.
Tapi semalam masing2 buat hal.
Dengan D pun buat hal.
Hangin 1 badan tau.

Belakang aku ni, lately sakit sangat.
Mungkin nak period kot.
Tapi, sakit berganda ganda..
Aduhh... lagi2 time kat opis.
Sakit!!

Semalam, harris tido awal.
Good la kan. Aku pun rasa sakit2 badan ni nak menido je.
Hafidh dengan ddy dia.
Entah apa je Hafidh tu, tak mengantuk pun.

Entah bila, aku terlelap.



Tengah malam, aku dengar d bising2 marah hafidh.
Kencing tembus.
Padahal, sebelum tido baru pakaikan dia pampers
Hafidh pakai pampers masa tido je.
Sebab dia dah reti kan.

Aku pun terjaga, pastu amik harris suruh dia tido atas katil.
kalau dah bising macam tu, dengan harris pun terjaga.
D kemas kan tempat kencing harris.
Aku memang atas katil je la, terkebil kebil mata tu.

Settle kemas, hafidh d suruh tido ngn aku atas katil.
Kiri kanan kena kepit ngn anak bujang.
D tido luar.

aku ingat kan dorang sambung tido.
non hado ko...
Sakit hati aku.
Si hafidh memula dia diam je, haris duk merengek.
Nak tidor tak leh tido.
Aku pun marah2 dia.
Last dia tdo gak.
Entah pukul berapa masa tu aku pun tak pasti.

Lepas tu, aku rasa tangan aku macam kena tonyohh.
Sakit sangat, sekali bukak mata, hafidh tengah gerudi lengan aku guna kepala dia.
Dia tak boleh tido, dia kacau aku.
Hangin ler...
Dah la badan ni sakit2.
Budak2 ni plak nak tido, mesti nak tdo kat lengan.
Badan aku kena kunci la.

Aku marah2 hafidh, harris plak jaga.
Aduh.. ok betul2 meroyan.
Hhuhu..
Pas tu dorang mintak susu.
TAK BOLEH.. Nanti kencing lagi.
Esok baru minum...

Dorang pun diam, sambung tido.
Entah bila, aku pun terlelap.
Pastu, aku rasa badan aku kena tendang.
Bertubi2.
Sakit woitt... dah la belakang aku ni, sakit tak hilang lagi.
Tambah sakit kena tendang plak.

Sekali lagi hafidh punya kerja.
Memang kena jerit la.
Pastu dia tertido, aku pun tido.
Pastu, aku tetiba dengar bunyi alarm...

HUaaaaaa.. pagi dah.
Tak cukup tido...
Sentap tau!!!

Ok bye...
Dah luah, lega sikit.



You Might Also Like

7 leave a massage here...

  1. hehehe..sedih baca...kesian tau..
    tak pe ..sabar je la..sementara anak2 nak besar memang banyak ragam nya..

    ReplyDelete
  2. sabar la besan..
    nanti dah besar rindu balik tau suasana macam tu...

    ReplyDelete
  3. dah ada anak sendiri baru kita dapat rasa mcmana pahit manis nya kan..tapi tu lah yg mmbuatkan kita matang dalam hadapi liku2 kehidupan ini.

    ReplyDelete
  4. Memang stress kalau anak kacau malam...

    ReplyDelete
  5. Bertabah jer lah. Selagi anak2 belum besar, memang tido malam akan terganggu.

    ReplyDelete
  6. Samala dgn akk sis..malam2ku asyik terganggu tidur jela denagn dak aish..xhbs2 nk menetek je kejenya..hadeoiii

    ReplyDelete

Followers

Google+ Followers

Label Cloud

::homemadefood::. .:: #besday party# ::. .:: 1st time::. .:: Adaptasi novel ::. .:: ads ::. .:: anniversary ::. .:: artstouch ::. .:: baby carrier ::. .:: big family story::. .:: breastfeeding ::. .:: business ::. .:: cakap-cakap ::. .:: celebration of fairy tale day ::. .:: cheesekut ::. .:: Cloth Diaper ::. .:: coretan untuk anak mummy ::. .:: D.I.Y ::. .:: d' info ::. .:: Hafidh Aryan ::. .:: Harris Adeel ::. .:: iluvislam ::. .:: imladyadie ::. .:: interior designer ::. .:: just about me ::. .:: korean ::. .:: love ::. .:: mainan kiddo::. .:: mei tai ::. .:: menu si kecik ::. .:: motherhood journey ::. .:: my little Iman ::. .:: my LITTLE love ::. .:: natural remedy ::. .:: no drug life ::. .:: novel ::. .:: novel review::. .:: nursing cover ::. .:: our activity ::. .:: our love::. .:: our syurga ::. .:: peringatan ::. .:: petua mudah bersalin ::. .:: pregnancy moment ::. .:: ragam MHA ::. .:: resepi baby ::. .:: review ::. .:: segmen ::. .:: the precious moment ::. .:: tragedi ::. .:: wedding preparation ::. .::ayam pandan ::. .::gbsb::. .::giveaway::. .::homemadefood::. .::imladyadie::. .::islam itu indah ::. .::ramadhan::. .::resepi ikan::. #misikurusallene #simpleresepibyallene 100% natural 3rd pregnancy. adik MHA ads Agent biscute agoda aidijuma ALine Healthy FOOD ALine Works Allene aman palestin amar baharin anak syurga apple cider vinegar artis arts aydina nufayla babies blink babyfood bahtera barut beauty bedung beranang Birthday biscute by mommylin biskut baby blog blog review blogger blogger day out Bloggermalaysia brotherhood cahaya raya carity cenderahati cintahati coffee lover contest cuka epal cuti malaysia D daddy mha deko demam drama melayu dramago dugaan ramadan 2015 durian e-novel estofa glow event event blogger family day fathers day filem food food review frozen food funny gathering gojes blogger gopro habibi oil hadi hadi family Harris hijab pins by mommylin holiday Home sweet home homemadecokies homeopathy homeschooling homework husband instant shawl Interior jakel jalan2 dengan anak jerebu kaison malaysia kanser kari kepala ikan kbba kbba9 kecantikkan diri kelab blogger ben Ashaari kelabbloggerbenashaari kes semasa kids friendly house kids friendly play komen kopi pegaga kuih muih kun anta lazada lzs madu mak wan MHA malay malaysian mandian herba masker vietnam melaka mh17 mini zoo kl tower miracle collagen dust misipottytrain mommy blogger mommylin mommylin at kitchen mommylin holiday mommylin love and care motherhood Mudah amal sunnah muslim produk natural way nursing in public online business online printing online shopping parenting passion pengalaman bersalin pet pin cushion preggy mom program zikra 2015 qurta anta rakuten ramadhan rambut cantik rambut gugur raya 2014 raya 2015 raya 2016 raya2017 restoren review Review review butik review drama review product rezeki rysya skincare SALE sekinchan sekolah 2017 ser serunding halia bilis shawl. shopee shopping online shopping raya short vacation si kecik ::. simple skin2love by mommylin suppliment surya cuka epal susu dugro susu ibu susun atur throwback tip typical mommy tyzara shampoo ubat traditional ucsi group Vacation viral vitamin kuku wahm Web review wifeadie yhadifamily . allene family zalora zoo