kbba

Latest Posts

Kopi Pegaga - Kopi untuk sihat dan cantik

By 12:02 PM , , ,

Assalamualaikum...


Siapa suka minum kopi?? Mesti ramai yang sukakan kopi kan... Kan... Tak terkecuali lin sendiri... Memang hantu kopi. Bila dalam pantang bersalin, hari hari lah minum kopi O yang pekat tu, cicah pula dengan biskut lemak kering. Tak sedar berkeping keping dah masuk perut. Hahaha... Masa dalam pantang, itu lah yang nikmatnya...  Makan lah banyak mana, tak gemuk pun. Makin kurus adalah...


mommy anak 3 


Itu masa berpantang. Lepas pada berpantang pun, Lin masih lagi suka minum kopi. Setiap hari mesti ada kopi. Lama-lama Lin terfikir... kan elok kalau dapat minum kopi yang boleh membuatkan Lin sihat dan cantik luar dalam. Dari minum kopi 3 in 1, lebih baik kita pilih kopi yang boleh beri kebaikkan. 

Jangan tak tahu, zaman serba canggih ni, kopi macam2 khasiat boleh ditambah di dalamnya. Nak putih, gebu, cantik... Pilih je mana yang suka. Tapi, pada Lin... Lin nak sihat dan cantik. Cergas dalam membuat kerja-kerja rumah, jaga anak2, uruskan business dan macam2 lagi. Dalam masa yang sama nak juga cantik2... Confident bila kita jumpa customer, paling penting rasa cantik depan suami. ihihih... Yela... dah tak keluar bekerja ni, risau gak.. asyik duduk rumah pakai t-shirt je kan. Kalau keluar bekerja, dapat la melawa bagai... ihihih... 

Kecantikan dalam dan luaran penting untuk ibu2 selepas bersalin. Untuk semua wanita juga. Jaga kesihatan kita.. kalau dah jatuh sakit, memang semua kerja tergendala. Anak2 pun terabai... Jadi, Lin nak kongsi, rahsia minuman yang membolehkan kita sentiasa sihat dan cantik. Apa yek??? 

kopi pegaga 

Kopi Pegaga. Fuhhh pertama kali nampak masa scroll di Instagram kawan Lin. Terus cari info mengenai kopi ni. Dan sangat teruja nak memiliki Kopi Pegaga. Nama pegaga je, dah buat lin berminat dengan kopi ni. Yang di cari dah jumpa. Kopi minuman kegemaran, dan pegaga khasiat terbaik untuk wanita luar dan dalaman. Terus order sekotak. Eh... Harga kopi ni, murah je tau. Berbaloi beli. Nak buat hadiah beri pada mak kita pun ok sangat. 


Mesti korang tahu, pegaga ni elok untuk ibu selepas bersalin. Lin dulu masa dalam pantang, makan pegaga je, baju basah. Mencurah2 susu untuk anak. Pegaga ni, boleh menambahkan susu badan. Dan elok untuk pengecutkan rahim selepas bersalin. Itu apa yang mak Lin bagitahu la. 


Secara traditionalnya pegaga ini di gunakan untuk menjaga kecantikan kulit, untuk agen anti-penuaan serta menyingkirkan toksin dari badan. Dan sekarang, ia telah digunakan sebagai makanan otak untuk menguatkan daya ingatan, menggalakkan peredaran darah dan melegakan ketegangan akibat tekanan. 




Kopi Pegaga ni, dalam bentuk paket2. Mudah untuk di bawa kemana sahaja. Nak pergi bercuti pun masih boleh bawa kopi pegaga ni sekali. Cara penyediaan juga mudah. Hanya gunakan air panas, dan tuang sepeket kopi. Kacau sehingga sebati, dan boleh terus di minum. Lin suka minum waktu panas. Baru terasa lebih segar dan cergas. 

Keistimewaan Kopi Pegaga Warisan - sesuai di minum bagi yang mengidap sakit darah tinggi dan kencing manis . 



Khasiat Kopi Pegaga Warisan

Agen anti penuaan (awet muda)
Memberi tenaga yg optimum (badan cergas, tidak mengantuk)
Melawaskan pembuangan air kecil/besar
Mengecutkan peranakan bagi ibu lepas bersalin kerana urat kembang (untuk anak dara tiada pengecutan rahim)
Membantu mengurangkan gatal pada vagina
Menghilangkan bintik-bintik hitam di muka 
Membantu merawat darah tinggi
Mengawal suhu badan

Ramuan :- 
'White Coffee', Pegaga, Gula, dan Krimer Bukan Tenusu.


Harga Produk:
RM 30.00 - 20 paket (Semenanjung Malaysia)
RM 35.00 - 20 paket (Sabah & Sarawak)
*Harga tidak termasuk kos pos

Berminat untuk dapatkan kopi pegaga ni, boleh la whatsapp ke Umminani 
+60 12-443 0338
Untuk dapatkan info lebih lanjut, boleh ke Instagram 


Jom cantik dan sihat bersama-sama... Dan sama-sama juga jadi supermom yang cantik... hihiihih 

Ok, see u again. 

Love, 
Mommylin 

You Might Also Like

0 leave a massage here...

Followers

Google+ Followers

Label Cloud

.:: #besday party# ::. .:: 1st time::. .:: Adaptasi novel ::. .:: ads ::. .:: anniversary ::. .:: artstouch ::. .:: baby carrier ::. .:: big family story::. .:: breastfeeding ::. .:: business ::. .:: cakap-cakap ::. .:: celebration of fairy tale day ::. .:: cheesekut ::. .:: Cloth Diaper ::. .:: coretan untuk anak mummy ::. .:: D.I.Y ::. .:: d' info ::. .:: desert ::. .:: Hafidh Aryan ::. .:: Harris Adeel ::. .:: iluvislam ::. .:: imladyadie ::. .:: interior designer ::. .:: just about me ::. .:: korean ::. .:: love ::. .:: mainan kiddo::. .:: mei tai ::. .:: menu si kecik ::. .:: motherhood journey ::. .:: my little Iman ::. .:: my LITTLE love ::. .:: natural remedy ::. .:: no drug life ::. .:: novel ::. .:: novel review::. .:: nursing cover ::. .:: our activity ::. .:: our love::. .:: our syurga ::. .:: peringatan ::. .:: petua mudah bersalin ::. .:: popia otak2 ::. .:: pregnancy moment ::. .:: ragam MHA ::. .:: resepi baby ::. .:: review ::. .:: segmen ::. .:: the precious moment ::. .:: top commentor ::. .:: tragedi ::. .:: wedding preparation ::. .::anakmu::. .::ayam pandan ::. .::ferwhite::. .::fereena beauty care ::. .::gbsb::. .::giveaway::. .::homemadefood::. .::imladyadie::. .::islam itu indah ::. .::ramadhan::. .::resepi ikan::. #misikurusallene #simpleresepibyallene 100% natural 2015 3 3rd pregnancy. adik MHA ads Agent biscute agoda aidijuma ALine Healthy FOOD ALine Works Allene aman palestin amar baharin anak syurga artis arts aydina nufayla babies blink babyfood bahtera barut beauty bedung beranang Birthday biscute by mommylin biskut baby blog blog review blogger blogger day out Bloggermalaysia brotherhood carity cenderahati cintahati coffee lover contest cuti malaysia D daddy mha deko demam drama melayu dramago dugaan ramadan 2015 durian e-novel estofa glow event event blogger family day fathers day filem food food review frozen food funny gathering gojes blogger gopro habibi oil hadi hadi family hadihaizil@gmail.com Harris hijab pins by mommylin holiday homemadecokies homeopathy homeschooling homework husband instant shawl Interior jakel jalan2 dengan anak jerebu kaison malaysia kanser kari kepala ikan kbba kbba9 kecantikkan diri kelab blogger ben Ashaari kelabbloggerbenashaari kes semasa kids friendly house kids friendly play komen kopi pegaga kuih muih kun anta lazada lzs madu mak wan MHA malay malaysian mandian herba masker vietnam melaka mh17 mini zoo kl tower miracle collagen dust misipottytrain mommy blogger mommylin mommylin at kitchen mommylin holiday mommylin love and care motherhood Mudah amal sunnah muslim produk natural way nursing in public online business online printing online shopping parenting passion pengalaman bersalin pet pin cushion preggy mom program zikra 2015 qurta anta rakuten ramadhan rambut cantik rambut gugur raya 2014 raya 2015 raya 2016 restoren review Review review butik review drama review product rezeki rysya skincare SALE sekinchan sekolah 2017 ser serunding halia bilis shawl. short vacation si kecik ::. simple skin2love by mommylin suppliment susun atur throwback tip typical mommy tyzara shampoo ucsi group Vacation viral vitamin kuku wahm watermark Web review wifeadie workshop yhadifamily . allene family zalora zoo