kbba

Latest Posts

.:: cute text from hubby ::.

By 9:38 PM ,



Wah... tetibe terasa hubbyku itu sangat romantik... romantik ka??? romantik la... dr mse bercinta dlu....
Kalau nak dikenang2 kan... dulu, hubby Lin jenis yang tak romantik langsung... (mase bercinta) mungkin dia tak tahu macam mana nak keluarkan perangai romantik dia... yela... jangankan la cakap datang dating bwak bunga..., coklat pun tak pernah... hiihihi....

Tapi alhamdulillah.. sejak kahwin... terasa dia semakin manja dan caring... baru la terasa romantiknya... =)

Tadi, before nak solat isyak... Lin tgk HP.. dalam hati tertanya2.. mn hubby aku ni... tak reti balik ker....
Tengok ada massage dr my hubby... nak tahu dia massage ape... 


" sayang jangan stress sangat tau... nanti pengsan macam 'Nora Elena' " 



tetibe jer msg macam tu....
hihihi tergelak Lin baca.. tak sangka dia leh layan citer Nora Elena kat office... And hubby leh samakan lin ngn Nora Elena plak... yela... mesti dia dok perasan yang Lin cakap muka dia macam Aaron aziz... hihihih 
Comel la text b ni... sayang simpan k... 

Ingat lagi dlu... byk msg2 cinta kita sayang simpan... tapi asyik tukar HP, sume msg ilang... sedihkan... 

Ok la hubby da blek.. tada....

with love ♥
 .:: allene ::.

You Might Also Like

0 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers