.:: Hornymoon ::.



Selamat malam... 
Tetibe lin nk update lg blog plak malam ni... ntah la... boring tak tahu wat ape... 
Wekend ni, lin ngn hubby nk g our first Hornymoon... hihihihi 
PENANG!!!....

Apsal plak lin nk xcited pasal penang...??? hah... sebenarnya.... kat Penang la... tempat yg buat Lin betul2 rase jatuh cinta kt hubby... hihih jeng... jeng...  Dlu, hubby nk berkawan ngn Lin.. tp Lin da ade BF... Hubby pun same... tp mse tu dia da rengang... GF dia xsuke.. sebab dia bz sgt... Interior Design mmg mcm tu... 

Berbalik pada Penang... Mse kami ade lawatan berlajar untuk project Hotel, Hubby jage lin dr jauh... sbb mse tu, lin konon nk jauhkan diri dari hubby... Tapi, sebabkan muka Aaron aziz yang comel dia tu lebih menyerlah... ati ni terpaut lebh plak... =) di situ la bibit2 cinta bermula... Ape yang specialnya hubby... dia jenis xmemaksa... cool jer... 

Tapi alhamdulillah.. kami kekal berkawan selama 4thun... dan 10 bulan bertunang.... dan diijabkabulkan.... TQ hubby... nnt mse kite g Penang.. leh la kite singkap balik memory2 indah kt sane... kat mana tempat kita makan... hotel yang byk msalah kt budak2 ID tu... mesti sweetkan... Baby I love U... 

Nanti, ade bby... kte bwk dia jalan2 kat sane ye... kite tunjuk tempat mummy ngn ddy dia fall in love.... =)




with love ♥
 .:: allene ::.

Post a Comment

0 Comments