.:: Perasaan Mummy bila perut da 4 bulan ::.- Coretan buat si kecilku.




Alhamdulillah.... syukur tak terhingga. Bby mummy sekarang 4 bulan (16 week).
Masa ni, anak mmy membesar lagi. suke sangat tau.
Perut mmy pun da besar. Hari2 pegang perut sekarang ni. Macam besar sangat.

Selalu mmy ngn ddy cakap pasal bby. Entah apa jer kami merepek. Kadang2 cerita pasal jantina.
Boboy ker gegirl... hiihi...

Kadang2 tu, mmy ngn ddy fikir... apa bby wat kat dalam perut sekarang ni. Main pusing2 ker?
Bila perut mmy mengeras... Mesti mmy fikir bby speed 110km/j. hahahha....
Tapi, ddy selalu pesan, kalau sakit, cakap ngn baby jangan noty... pusing pelahan2... cian kat mmy. ;)
(tu ayat ddy ajar).

Masa mmy ngn ddy balik beraya, ramai orang da mula main teka teki jantina bby.
Tok ibu teka, boboy. Tak tahu la reason apa. Tapi bila ddy dengar, mula la nak panggil boboy... tak nak panggil bby lagi.

Tapi, bila mmy ngn ddy pergi melaka, dorang cakap Perempuan. Terus mmy pesan kat ddy. Jangan panggil boboy lagi. Takut nanti ddy sedih bila da terlalu mengharap.
Tapi ddy cakap tak kisah, boboy tau gegirl. Sebab bby la pewaris dan penyambung kasih sayang mmy dan ddy.

Sekarag ni, bila perut mmy da membesar, hari2 ddy usap cakap2 ngn bby. Suke mmy tengok. Mmy harap bila bby da keluar nanti, jadi la anak soleh atau solehah ok.
Mmy ngn ddy cuba jadi parent yang terbaik. Akan cuba tunaikan tanggungjawab kami.
Bila mmy ngn ddy mengaji, harap bby boleh dengar, membesar dengan selesa dan sihat.

Ok la sayang. Mmy nak balik da. Nanti mmy sambung cerita lagi.

with love ♥ .:: allene ::.

Post a Comment

0 Comments