.:: perut dan peluh ::.





Selamat malam... ;) 
Hari2 Ahad ni, malas la pula nak berjalan keluar. Almaklum la, semalam da keluar beraya sakan rumah open house. 
1st rumah kawan Lin, Dalila kat putajaya... 
2nd rumah pak long kat kajang...
3rd rumah ofismate hubby kt Gombak....

3 rumah jer, tapi rasa penat sesangat. Jauh jarak perjalanan tu. Tapi Lin tetap happy!

Lin nak kongsi cerita pasal perut dan peluh pula kali ni. 
Perut Lin sekarang ni, da dapat rasa bby gerak2. 
Tapi kadang-kadang tu, confius gak, rasa angin ker baby??? tapi kadang2 tu, lain pula rasa geraknye.
Lin happy sangat. Tq bby make mummy feel happy to carry u... 

Peluh pula yang selalu menghantui Lin sejak kebelakangan ni.
Kadang2 tu, basuh pinggan jer, dahi Lin da berpeluh2.... 
Belum lagi mengemas, peluhnya mengalahkan bekerja di tempat panas.
Tidur pun baju boleh basah. Alahai peluh, bertambah masam Lin,

Sekarang ni, tengah tulis blog pun berpeluh, pelik jer hubby tengok... ;) 
Tak pe la, peluh kan sihat..


with love 
.:: allene ::.

Post a Comment

0 Comments