kbba

Latest Posts

.:: my ♥ly chef ::.

By 2:59 PM ,


Assalammualaikum.... 
salam selasa... ;) 

Harini, Lin EL.
Semalam br balik dari JB. Penat sangat. Pagi tadi, nak bangun subuh pun rasa tak larat jer. 
Kaki da la bengkak.

Alhamdulillah, da berehat pagi tadi, sekarang rasa lebih segar. 
Cuma, tak boleh nak berjalan sangat la. Kalau bergerak lebih buku lali akan rase terkehel.
Macam2 kan... ;) 

Baby dalam perut ni, da pandai ajak mummy dia main2.
Mana yang mummy pegang, kat situ dia akan mengeras. 
Cute la sayang mummy ni

Masa kat umah tok mak, pandai dia kejut kan mummy. Gerak2 tak henti, sampai mummy bangun tengok baby bergerak. Berombak2 la perut mummy masa tu.

Pernah gak Lin tengok 1 video kt Youtube, baby akan bergerak rancak kalau kita pasang lagu bagi dia dengar. Tapi, bila dengar kan azan atau ayat suci, dia akan sujud.
Tapi, anak mummy ni, dengar ayat suci pun dia bergerak. Tu maknanya, anak mummy ni, suka dengar ayat suci. ;) 

Sebenarnya, Lin nak upload gambr hubby yang tangah rajin ke dapur.
Alhamdulillah... suke dapat hubby yang rajin masak ni.

daddy siang sotong ikut cara modern. pakai gunting... hihihih

kusyuk ni... :D

betul ker cara daddy siang ni??? ok la tu... ;) 

with love
 .:: allene ::.

You Might Also Like

0 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers