kbba

Latest Posts

.:: Hafidh Aryan 3 Month ::.

By 7:51 PM , ,

Salam, 

Hari ni genap Hafidh Aryan 3 bulan. Kejap jer masa berlalu. Bibir mummy ni pun tak sudah2 bercerita dengan kawan2 detik2 melahirkan Hafidh Aryan. Terlebih excited la tu... :) 

Anak mumy sekarang ni da pandai main gelak2. 

Da tak pakai sarung tangan, sebab nurse marah. Nanti Hafidh Aryan lambat pandai pegang.

Da kenal suara mummy dengan daddy. Mak wan dan tok ayah.

Da pandai merajuk, kalau mummy balik lambat. 

Suka mengamuk tumbuk2 muka atau cakar2 muka kalau lapar. 

Menyusu main2. Kejap hisap, pastu tengok orang,tengok luar, macam2 la perangai comel sikecil ni.

Malam2 da kurang menyusu. Ada masa tak nak menyusu langsung. Siap ketap bibir kuat2 bila mummy sumbat puting.

Tapi, mak wan cerita, bila mummy tak ada, nak susu kalau lambat, Hafidh Aryan jerit kuat2 sampai semua orang mengelabah. uhuhu (lambat nak panas kan susu)
Bila mummy pakai tudung, pandang semacam jer. Sebab nak ikut la tu. :) 

Berat pun da bertambah dulu 6.4kg sekarang Hafidh Aryan 7.5kg.
Panjang dulu 59cm sekarang 62 cm... (harusla berubahkan, tak kan sama tu pun mummy nak cerita...)

Alhamdulillah, Hafidh Aryan da kurang tidur. Dulu asyik tidur jer. Tu yang tak aktif. Baby lain 3 bulan da pandai menyiarap, tapi anak mummy hanya pandai tumbuk2 mummy.. :( tapi tak pe, janji Hafidh aryan aktif dan sihat. Mummy tahu, Hafidh lambat meniarap sebab debab sangatkan. hihih, tapi bukan masalah pun tu. 

Mummy love u sayang. Hope next month perubahan Hafidh Aryan semakin berkembang.

semua orang ingat mummy bagi anak mummy makan. tpi, mummy bg susu jer tau.


with love
 .:: allene ::.

You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. bam bam nya hafith. kira ok la 3bln tak boleh meniarap. anak saya dah 5 bln pun malas nak meniarap la..maybe sebab badan dia pun bam bam jugak..hehehe

    ReplyDelete
  2. yeker 5 bulan... huhu nth2 ank sy pun cmtu gak... huhuh tkut gak ni... cmner yek nk suh dia cepat meniarap... taknak la dia ketinggalan... :(

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers