kbba

Latest Posts

.:: naluri mummy ::.

By 7:47 PM

Kenapala hati rasa berat je malam ni. Asyik teringat Hafidh aryan. Sayu hati ni... Anak mummy ok tak kat umah makwan tu??? Petang tadi call, Hafidh menangis. Sampai sekarang mummy asyik ingat kat Hafidh .... Ya Allah, tabah kan dan cekal kan hatiku ini.

Mummy rindu kat Hafidh.... :( mummy nak Hafidh...

You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. Salam Ukhwah.. terima kasih sudi follow.. dah follow sini.. cutenya baby hafidh...:)) cute sangat! jangan sedih yaa.. biasalah kita sebagai ibu mana boleh berpisah dengan anak.. rindunya hadoii hanya ALLAH SWT sahaja yang tahu...

    ReplyDelete
  2. Shahriah, terima kasih sebab follow kita balik. Memang rindu sangat kat anak. tapi bila fikir, bila nenek dia jaga jaga, dia dapat layanan 1st class.. :D

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers