kbba

Latest Posts

.::W/W hafidh mandi ::.

By 9:09 AM , ,

Tertangkap juga gambar D mandikan hafidh. Nak mandikan anak, bapak pun bukak baju macam nak mandi juga, amboi 2 beranak ni...

Masa D mandikan hafidh, lin intai2 gak takut la si hafidh ni terminum air besen tu kang. Dulu da pernah terminum sekali...

Suka sangat, sekarang D dah pandai jaga hafidh. Kalau hafidh mengamuk, D yang pandai pujuk. Lin hanya tahu bagi susu je kalau hafidh mengamuk. Tu je yang Lin ada D tak ada. :)
oppsss... mummy noty intai hafidh.

You Might Also Like

4 leave a massage here...

  1. seronok Hadifh dapat main air ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la... memula jer jerit2. pas tu sekarang senyum jer...

      Delete
  2. bam bam nye baby...ketul2 bdan dia hehe..gerammm!!

    ReplyDelete
  3. Aa... Da macam michelin, bapak kerempeng je...

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers