kbba

Latest Posts

.:: WW - Hafidh at 4 Ramadhan ::.

By 9:25 AM , , ,

Salam untie...

Ok, hari ni nak kongsi  gambar hafidh dengan kawan2 mummy kat blog COL3 ni.  
Semalam, kami keluar rumah pukul 6.12 am. Lepas mummy sahur and solat subuh. 
Masa tu, mummy kelam kabut sangat. Takut terlewat macam hari isnin. Susukan hafidh pun tak sempat. Masa dalam kereta, hafidh menangis sepanjang jalan dari Cheras - Puchong. 
Mummy memang kalut la masa drive. 3 kali hafidh tertidur, tapi, sedar je, nangis balik. Hafidh lapar. Mummy tak nak berhentikan kereta sebab takut lambat. Sampai jer rumah mak wan, mummy bagi hafidh susu. Tapi, hafidh minum sikit je, sebab merajuk.

Petang pula, mak wan da siap2 bagi hafidh kenyang dengan makan ubat sekali. Bila mummy sampai, hafidh baru lepas mandi. Segar je rasa badan ni. Bila otw balik Cheras, hafidh tidur sepanjang jalan sebab kenyang. 

Ni la rupa hafidh yang kekenyangan... 






p/s: pasni, mummy kena bagi hafidh kenyang dulu baru gerak k... nanti hafidh buat concert dalam kereta lagi... ;) 



with love
 .:: allene ::.

You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. bila dh kenyang, tido pun lena ye nak... alahai,bam bam nye hafidh ni.....

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers