.:: aksi hafidh & hilman ::.

Salam,

Lama da tak buat entry cerita pasal iman kan. :) OK sekarang iman da 1 tahun dan 10 bulan. 
Dah pandai macam2 da. Termasuk la pandai main dengan hafidh. Yang dia tak pandai cuma 1 jer. BERCAKAP. Pelik la dengan iman ni, bab jerit no 1. Tapi suruh cakap langsung tak nak. Asyik buat bahasa isyarat je. 

Iman ni, masa awal2 hafidh ada, dia cemburu tahap tertinggi. Bila ayah lin nak dukong hafidh, dia akan menjerit2 sambil tolak hafidh. Nasib la ayah mengelak. Kalau tak, memang penyek la anak aku tu.. huhuh

Tapi, dah lama2 dia da ok. Cuma kalau ayah pergi outstation lama, balik kena main dengan dia dulu. Kalau terus main dengan hafidh, memang kena tolak lagi. Pernah ayah letak hafidh kat peruh sambil agah2 hafidh, iman datang terus pijak kat perut ayah pula. Adoii... memang cemburu la dia. 

Tapi, iman tak pernah usik hafidh la. Cuma semalam, dia gigit hafidh. :( tu pun lin perasan sebab kat tangan hafidh ada kesan gigitan. Bising bapak ko jup hafidh. Tapi, mama cakap, dia pun tak tahu, sebab tak dengar hafidh menangis. Iman geram tengok tangan ketak2 hafidh la tu... (tu la lin selalu gigit iman jugak) 

 ni gambar dorang tengah bermain... 
suka tiru apa yang hafidh buat



aksi kiss...

kena gigit ngn hafidh

cium lagi

ni bab ajar naik tangga

senyuman dari hafidh
 p/s: iman da jadi anak susuan lin.  >_<. nanti lin buat entry macam mana leh jadi canmtu.


with love ♥
 .:: allene ::.

Post a Comment

2 Comments

  1. bleh ek jadik anak susuan ko....? bukan dia dh dikira adik ko ke? bagusla...dia lagi sesuai jadik abg angkat hafidh dr jadik uncle...hehe..

    ReplyDelete