.:: ceritera hari raya 2012 ::.

Orang kata, berdua lebih baik. Isshhh salah tu. Patutnya makin ramai makin baik.

1st time raya as mother memang best. Leh collect duit raya. Walaupun bukan untuk diri sendiri, tapi untuk anak pun best. Alhamdulillah... Murah rezeki dak tecik ni tau.

Kali ni kami beraya di Melaka. Keluarga belah lin. Sambutan biasa2 je. Sebab tak ramai yang balik. Raya pertama je, lebih 5 buah rumah kami da pergi. Perggghhh baru raya kan. Seronok tengok lemang, ketupat, rendang. Semua bedal. Paling seronok masa kat selandar. Anak wan su baru balik dari jordon, macam2 dia bagi makanan Dan buahan dari sana. Memang best la.

Yang paling best, raya ke-2. Cherry berry. Pergghhhh 7 Kali sey. Penangan makan tak ingat. Petang tu pula balik je JB. Beraya dengan family D pula.

Raya ke-3 pula pergi Kota tinggi. Jauh... Nasib baik, dalam perjalanan pergi da balik, Hafidh tido. Mummy dia pun tido la... Malam pergi kenduri orang bertunang dan teruskan perjalanan ke muar pula. Sebab raya ke-5 Ada majlis pertunangan sepupu D.
Gambar raya yang sempat di snap kan oleh kami... huhuh... raya2 ni busy. Kang asyik dok sibuk tangkap gambar orang kata tak betul la pulak...



ni masa mummy dengan hafidh xdo kojo... :D
ni masa kat sg. rambai...
1st raya
red family
2nd raya
@kota tinggi
malam raya

Post a Comment

4 Comments

  1. aty kene cb mase raye ke-5.. mase on the way balik dari kampung..peerrgghh...kat haiway lak tu...adeeyyhh... ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah... kat highway.. mmg tak sanggup. klu masa balik orang ramai kt toilet lagi dasyat ni.. seram...

      Delete
  2. Replies
    1. tu la mimi... anak makin membesar... macam2 ragam.. :)

      Delete