.:: buli anak "puan hakim" ::.

Hi la anak, macam peel yang cute2 menambat hati mummy dengan orang sekeliling... :D 
Raya, sedara mara semua berkumpul. Seronok. Lagi2 bila ada yang sebaya dengan Hafidh, kami pun baringkan dia orang bersebelahan. Nak tengok aksi mereka??? 


Memula Hafidh pegang Intan
Intan tolak, tak sudi... :D
Owh.. kena reject! hafidh pun buli intan dengan letak kakinya di badan...
Hahahah... entah pape je la yang dorang ni fikirkan... Actually Intan anak sepupu D. Lahir 2/2/12. Seminggu lepas Hafidh lahir... :D 

p/s: mak dia puan Hakim tu.. berani ye Hafidh ni kena hukum kang!

with love ♥
 .:: allene ::.

Post a Comment

3 Comments

  1. hi...blog walking here..singgah ler blog sy gak kat http://precioushandsatelier.blogspot.com/ tgk bunga2 cantik mekar dlm cara berbeza ssuai utk deko umah anda..

    ReplyDelete
  2. hi nur... ok.. akan bw ke blog anda pula... :D

    ReplyDelete
  3. hahahaha...cerite yang comel..;)

    ReplyDelete