kbba

Latest Posts

.:: it mean us! ::.

By 8:54 AM ,

Salam jumaat... pagi2 ni bila nak buat blog walking, tetiba tengok Qist buat entry pasal lagu... 
Eh... baru teringat, lin pun nak masukkan lagu yang sangat terkena dengan kisah cinta dengan D. ;) 
Memang masa memula dengar ehhh... macam kita la! :P 

Aku lihat dia di sana
Aku ingin mendekatinya
Aku cuba menghampirinya

Lalu aku menyapa dia
Dia pun membuka bicara
Dan aku mulai mengenalnya
Kita mulai bermain mata
Mula timbul rasa bahagia

Bila dia mendekati diriku
Hatiku rasa sesuatu
Bila dia senyum pada diriku
Hatiku rasa tak menentu
Kekadang hati ku bertanya
Adakah dia dah berpunya

Kerana diriku berasa
Aku jatuh hati padanya
Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

Mungkinkah aku
Kan berjumpa dengannya
Untuk meluahkan rasa
Mungkinkah aku
Kan berdiam diri saja
Menunggu cinta darinya
Ku terima satu nota darimu
Yang tertulis aku suka kamu

Akhirnya kini ku kan mampu ceria
Diriku sangat gembira

Akhirnya kini aku mulai bahagia
Menerima cinta darinya

Aku suka dia


p/s: sapa tahu lagu siapa ni??? hehehhe tak minat penyanyi minat lirik je OK.

with love ♥
 .:: sayang ::.

You Might Also Like

5 leave a massage here...

  1. Jiwang sgt lagu cinta ko ni....hahaha...lagu sape ni wei....? Mcm lagu pompuan je yg nyanyi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tina ko tak tahu ke, ko pura2 tak tahu... wakakakak.... lagu budak tu....

      Delete
    2. lagu budak mana? aku xingat...jap aku try search...

      Delete
  2. hahaha...wei..ni lagu baru...aku ingat lagu2 lama...sorry la..aku dh lama xdengar radio...so search kt utube trus kuar lagu ni...ainan tasneem ek...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai tina... heheheh.... kena tak dengan kami??? ko kan mengikutinya.. :P

      Delete

mommylin.juniorhappy

Followers