kbba

Latest Posts

.:: Bagus anak bujang sorang ni... ::.

By 2:09 PM ,

Salam.... How your day??? ok? tak? errrmmmm...

Sekarang ni kecoh pasal Palestin kan. :( sedih tengok anak2 mati dalam keadaan ngeri macam tu. Kita kat sini bersyukur sangat. Kadang2 tu, takut nak bukak FB. Gambar kanak2 mati bersepah2. Faham, gambar ni mengambarkan keadaan sebenar dia sana. Tapi, setiap kali tengok rasa ngeri dan sedih. Rasa2 tak bagus pula ibu mengandung beremosi lebihkan. 

Lin tetap tengok, tapi secara laju2. Takut mengalirkan air mata. Dan teremosi lebih nanti. :) 

Wekend aritu, lin duduk berdua dengan Hafidh. D work!. Ada kerja nak submit Monday tu. Bila D tak ada, kena la lin independent kan.  Nak jaga Hafidh. Kepala plak asik pusing2 je. Nasib la tak muntah2. 

Seminggu yang lepas kan kita asyik cuti, so hari cuti tu, lin duduk rumah parent kat puchong je. Makanya yang sempat buat kat rumah ni, basuh baju, sidai baju. Lipat baju tak sempat pun. So, wekend tu la kami melipat baju. Mummy dan Hafidh... 

ok, nak bersila tak pandai.. lunjur je ye mummy...

hafidh lipat yang kecik dlu...

kibas macam mummy buat...

ok.. baju da abis... main plak

mummy... muat... :)

hafidh suka duduk dalam ni...

penat la lipat baju mummy...

Hari2 cuti yang bahagia bersama anak... :) 

with love ♥
 .:: allene ::.

You Might Also Like

4 leave a massage here...

  1. alahai pandainya lipat kain...penat ye lipat sampai tertido2 plak

    ReplyDelete
  2. smoga nak2 palestin dibawah lindunganNya..amin

    ah haiii..rajin nyer dia nk tlg mama dia.. y comelnyer pic dlm bakul tu..tringt lak asya msa kecik2 dulu... last.. tdo kepenatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihihih... btul, suka betul bila lin masukkan dia dlm bakul... :)

      Delete

mommylin.juniorhappy

Followers