.:: future football player ::.


Anak boy kena la main football kan... ha.... masa hafidh aryan sebulan lagi tok ibu da belikan baju football malaysia tuk dia. Tak payah tunggu setahun Hafidh da boleh pakai. Cantik je bila dia pakai. 

saya tak nak duduk je mummy...

nak berdiri... nak jalan kasut tak ada...

clap..clap...

errrmmm sedap jari mongel saya...
 
Gambar ni masa hafidh g clinic KK 10 bulan kot. Comel kan debab ni, macam orang besar je... :D 
with love ♥
 .:: allene ::.

Post a Comment

5 Comments

  1. manataukan..one day jd pmain bola ;-)

    ReplyDelete
  2. memang comey..moga2 jadi bola sepak besar nanti ye

    ReplyDelete
  3. Harap2 la anak saye yang bakal lahir bulan 3 tahun dpan nanti comel mcm ni jugak kannnn...x sabarnye!

    ReplyDelete