.:: lepak mamak dengan daddy dan hafidh tengah malam ::.

Cuti2 ni, perut asyik lapar je kan. Petang tak rasa nak makan, tapi bila malam mula la teringin makan itu la, ini la... Macam2 ragam. cuti CNY hari tu, lin balik puchong kejap. Masa semua orang sibuk tngok TV tetiba leh pulak ajak D pergi makan tosai. D ok je. Hafidh pun tak tidur lagi, kami pun keluar la. Lepak kat mamak puchong perdana.

Masa nak tunggu makanan, mula si hafidh ni tunjuk perangai jantan dia. Nak tengok apa dia buat? =D





tengok cara hafidh duduk????
menggeleng kami dengan perangai anak bujang sorang ni.
habis kunci kereta dia   masuk mulut
ada dia kesah orang pandang???
Macam2 la budak debab sorang ni. Malam tu lin teringin mkn tosai G. Sedap gak layan. + lagi dengan teh tarik.


my tosai...

Post a Comment

5 Comments

  1. xpe lg ni,nak jugak dia duduk.haziq dlu asyik nk terjun je sbb xnk dduk,lps dh blh berjln mmg susah la nk mkn kt luar

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.. budak ni, ikut suka dia je nak duduk ker, memanjat ker... huhuhu

      Delete
  2. xpe..budak kecik nampak comey je buat mcm tu..

    haáh kan..kdg2 tetengah malam lapar,akak suh abg akak belikan roti canai je..hihi

    ReplyDelete
  3. kemain lg budak kecik ni...boss besar! hahaha...

    ReplyDelete