.:: naik basikal pergi rumah B.S ::.

Tengah2 sarat mengandung ni kan, tak kan nak dukong Hafidh hari2 lagi. Better fikir solution lain. Nak bawak stroller Hafidh, besar sangat. Buggy dia tak ada. So fikir la cara lain. Cara yang boleh buat dia tak meronta ronta untuk turun...

Kebetulan, basikal cik iman ada banyak sangat yang tak guna. So mak wan suruh amik 1 bagi Hafidh Aryan. Apa lagi, jimat poket mummy daddy dia tak payah beli. Basikal ni gak la lin buat tolak Hafidh dari kereta ker rumah BS. Dari Parking kereta kerumah.

Hafidh pun enjoy je duduk dalam tu. Macam bawak dia bersiar siar je. So, tak ada la mummy kena dukong or pimpin hafidh lagi. Kalau pimpin pun ok gak tau. Cuma, lambat la. Biasa la lin mana suka jalan slow2 ni. Lin kalau jalan macam nak berlari. huhuhuh...

ni rupa hafidh kalau tak ada basikal dia. pegang sana sini...

tengah2 jalan, tetiba nak mencangkung... migrain mummy nak kena layan

joget inul dalam lif.

kalau naik basikal, pagi2 daddy akan tolak sampai kereta...

pastu, mumy plak tolak sampai rumah BS

tengok la dia melompat2... suka sangat la tu...
Lin akan tolak sampai rumah BS. Then, tinggalkan kat sana. Petang baru amik balik tolak smula ke kereta... =) senang kan. Cuma kalau hujan mungkin susah sikit la kan...

Post a Comment

6 Comments

  1. ala kemain kiut naik basikal ye...

    ReplyDelete
  2. nayli pn suke naik basikal ni..tiap ptg die ajak atoknye jln..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak2... memang suka kan basikal cmni... tak payah kayuh... kita pun senang nak cntrol...

      Delete
  3. haha kreatif jugak cara ni u :D

    ReplyDelete