kbba

Latest Posts

.:: AA304 countdown mood - Percintaan ::.

By 4:00 PM , , ,

 -pssstttt.... nak bagi tahu, entry ni khas untuk suami dan anak2. Kalau tak suka jangan baca.. nanti termuntah plak. semua ayat di bawah adalah sangat jiwang dan luahan ikhlas seorang isteri dan ibu... =) 

Percintaan... 


Semakin hari, semakin rapat hubungan terlarang kami.
Kenapa jadi terlarang???
Biasa la kan, bercinta je, belum berkahwin pun lagi... 
Sebelum rapat, memang kami masing da ada teman istimewa...
Tapi, bila rapat, hubungan kami lebih istimewa...

Awalnya hanya la perasaan minat. Lama kelamaan menjadi perasaan suka!

Hubungan yang rapat, makan bersama, pergi class bersama, kongsi cerita bersama...
Menjadikan kami semakin serasi.
Untuk menjadi lebih jujur dalam perhubungan, kami membuat keputusan untuk serius.
Memutuskan untuk meneruskan hubungan ini.
Yang terlarang menjadi hubungan yang tak terlarang lagi....

Yakin dengan perasaan masing2...
Orang lama di tinggalkan... =)
Dan kami mulakan hubungan cinta dengan jujur selepas itu.

Di hadapan taman tasik shah alam
Si dia melamar untuk jadi peneman sepanjang hidupnya...
Sebentuk cincin menjadi saksi ketika itu, tanda bukti cintanya...
Auuwww.. terjiwang...
Memory 1/4/2006


psssttt... cinicin tu da hilang masa dating kat shah alam gak... =(

Lepas lamaran di terima...
Kami berkenalan dengan family masing2...
Nampaknya tiada bantahan.. malah di terima baik...

Lepas kami berdua tamat belajar...
Masing2 gigih bekerja mencari rezeki untuk memulakan kehidupan bersama...
Target kami akan bertunang genap setahun selepas si dia dapat pekerjaan tetap...

Menanti dengan penuh harapan...
Semoga harapa tak di sia siakan si dia....
Syukur... dia tunaikan segala janji manisnya....



You Might Also Like

0 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers