kbba

Latest Posts

.:: Belajar makan guna garpu ::.

By 11:07 AM , , ,

Sejak makin besar ni kan, Hafidh sangat memilih bila makan. Pengsan mummy nak oii... Tak tahu da nak masak apa untuk awak.

Masa lin puasa aritu, D balik lambat. So preparation untuk berbuka terpaksa la siap kan sendiri. + melayan kerenah abang besar sorang ni. Sangat stress. Rasa macam nak tumbang je masa kat dapur. =(

Siap2 masak maggie. (tu je yang sempat) lin pun terus buat lempeng pisang untuk Hafidh. Suka betul dia makan. Anak ngn Daddy sama2 suka pisang. Huhuh...


Ni la rupa lempeng mak buyong yang rajin. Ni lepas di carik2 senang debab nak makan.
Ni tengah semangat nak makan guna garpu... 

Beria ia dia makan kan... tapi dapat ker???





Macam2 la Hafidh ni. Lin sempat gak amik video keek hafidh. Nak tengok video dia, kat sini ye....







You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. Comel je budak belajar nak makan sendiri, tapi selalunya main je lebih dari makan kan... tumpah sana sini.. hihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la nurul... klu nak bagi dia belajar explore sendiri memang kita penat sikit la...

      Delete

mommylin.juniorhappy

Followers