kbba

Latest Posts

.:: anniversary gift ::.

By 4:00 PM , , ,

Simple je celebration kami... >>link<<

Hafidh tengah membesar ni perlukan perhatian lebih...
Pergi makan je pun da buat kami pening kejap...
Makan laju2 pastu zassss balik...

Hadiah.. lin dapat bunga jew...
3 kuntum....
Merah untuk lin... - sebab bunya tu pling kembang... mewakili lin sebagai mak buyong.
Pink untuk D... - kuncup dan tinggi sikit :P
Yellow untuk Hafidh... - hafidh kan suka yellow color.. :P

Pandai je membahagikan =)

D pulak dapat suprise dari lin...
Cer teka lin bagi apa???
hahaha rahsia.. :P

Ok da tak tahu nak citer apa...

Hati isteri tengah merajuk leh melting dapat bunga... 
senangnya pujuk perempuan kan... 


Cepat2 masukkan dalam pasu.. 
bunga dalam pasu ni transfer g glas... (tak cukup pasu :P)



Ni untuk D. hihihi.. thanks kawan ku sbb teman g beli.. 
walaupun ko tak tolong pilih.. hihih






Tapi hadiah besday tak dapat lg.. T____T

Besday mak wan dapat cincin beso dari menantu baru... fuyoo...
D nak gak boleh??? tapi tak mo cincin... nak rantai! plz2...


You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. wowww tahniah..hepi annivesary

    ReplyDelete
  2. ok jugak tau dapat bungaaa..klu akak dah abis romantik dah tu hahaha..maklum dapat laki tak berapa nak bg ai tacing2 ni..nangisss ;p

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers