kbba

Latest Posts

.:: selamat pengantin baru pak ngah... ::.

By 10:45 AM ,


pak ngah sorang je anak laki dalam family... tapi lepas ada iman... da ada 2 la lakinya... yang kanan tu la bakal pengantin esok...

Esok pak ngah kahwin.... =D

Esok hari jadi mummy gak...
Apsal yek pak ngah nak pilih tarikh ari jadi mummy???

ahhha...
Senang dia ingat, asal anniversary dia je,
mesti ingat besday akak dia sorang ni... =P

Kalau di ikutkan.. pak ngah kahwin bulan 6..
Tapi di sebabkan mummy nak beranakkan adik...
so kena la cepatkan wedding pak ngah...

Pak ngah ok je...
Sebab dia kaya... duit tak menjadi masalah..
wakakak...
Pak ngah.. pinjam duit??? :P

Dah nak jadi laki orang da adik ku ni...
Dulu kecik2 cam pmpuan.. asik je nangis...
akak dia kena belasah ngan orang pun dia nangis...
(akak kaki gaduh!)

Da besar.. pemalu.
Asal ada orang datang rumah masuk bilik...
Tapi sekarang da nak kahwin...
Alhamdulillah.. dapat keluarga baru yang baik2 juga...

Nanti pandai2 la bawa diri di alam perkahwinan ni ye...
Dulu bercinta, asal gaduh masage akaknya ni....
mengadu... baik adik sendiri... or bakal adik ipar...

Tapi, makin lama makin kurang masage.. maknanya dorang da pandai bawa diri
dalam percintaan tu... bgus adik2 ku... =D

OK la Muhammad Hilmi M.sari...
Selamat pengantin baru...
=)

psssttt: kami buat majlis sambut menantu sekali ngn mengundi... parah2...


You Might Also Like

4 leave a massage here...

  1. yg blah pompuan buat hari sabtu ke? bukan adik ipar ko tu org johor ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah tina.. tp adik ipar aku orang sabah la...
      sekarang duk senawang.. dekat je...

      Delete
  2. selamat pengantin baru buat adik lin ye

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers