.:: simple anniversary celebration ke dua ::.

30 April dah pun berlalu...
Anniversary pun da abis...

30 April Lin mc.
Buat checkup + badan tak sihat
Pagi2 D da wish 2x
Tp Lin balas ngn senyuman je.

Sebab D xboleh teman Lin g checkup...
Ingt pas checkup leh layan ironman kan...
Tp balik tidur je la...
Tak kan nak layan sorang2.
Badan pun dah sengal2 ni...

Masa checkup tu, rasa macam dapat false alarm...
Tak senang duduk di buat ya...
Tahan je selama yang boleh.
Tapi bila jumpa doctor.
Semua ok je.

Petang tu pas amik Hafidh Lin rehat kat living...
D balik Bawak bunga...
Lin tak nak amik,
Merajuk!!
 
Gedik la plak... Tp tak sampai hati...
Amik gak la... Terus senyum...
Ini la Pmpuankan...
Lembut je hati..
Umpan ngn bunga terus senyum...

Malam tu kami pergi makan pizza...
Letih gak layan perangai Hafidh...
Melasak tak ingat..

Siap main2 ngn orang kat Pizza Hut tu lagi.
Kami pun da penat kejar.
Yang peliknya budak cashier tu leh tanya Hafidh ni laki ker perempuan...

Anak Lin ni nampak macam perempuan ker?..















Post a Comment

4 Comments

  1. hafidhah aryani...haha...happy anniversary lin!!

    ReplyDelete
  2. happy anniversary lin ;-)

    biasalah anak2 usia hafidh ni tgh nak membuas..mmg penat sikit..lg2 kalo bru dpt kaki..habis tmpat nk merayap kan.. lg2 plop hafifh hero... lagi la aktif kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq lya...

      tu la.. tercungap2 nak mengejar dia lya... pantas betul...

      Delete