kbba

Latest Posts

.:: menangis sebab jeles dengan daddy ::.

By 11:00 AM

Ini sudah parah. Bila Hafidh da mula jeleskan daddy dia.

Benda ni lin memang da selalu perasan. Tiap kali lin nak lending kat D, hafidh akan datang dan menyelit kat tengah2. Kitorang sengeh je tengok aksi dia.

Kalau lin pura nak manja dengan D, dia tetiba akan menangis or menjerit tak bagi lin rapat ngn D.

Da yang terbaru, masa OTW balik Melaka masa raya aritu, D dia pakai spec hitam. Tetiba dia menangis2 nak spec yang D pakai. Adoiii.. nasib ada spec extra dalam kereta. Da bagi baru dia diam sambil buat muka belagak.

muka exsen dia. gigit kang

suka la tu

air mata yang berjujuran...

You Might Also Like

5 leave a massage here...

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. hafidh pipi labuh dh kuat jeles ye.nanti adik dh besar ok la tu sbb dh ada kwn bermain

    comel je gmbr 1st tu.tserlah ketembaman dia.hehe

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers