kbba

Latest Posts

.:: bawak arris g opis mummy plak ::.

By 10:00 AM , ,

As salam...

Mummy bukan pilih kasih ye, bawak arris je, afidh tak bawak.
Tapi, kalau bawak afidh lagi senang sebenarnya...
Dah boleh jalan sendiri.
Tak payah nak dukong sampai tingkat 3.

Tapi, atas faktor2 lain...
Mummy pilih nak bawa arris...
Lagi pun, kalau nak poo poo senang tak payah cuci kat toilet
Kalau afidh kang, jenuh gak.
Ngan bau yang di tinggalkan...
isshh... tak molek plak kan.

Lagi pun, D tak boleh nak jaga arris lagi.
Arris masih kecik.
so, D jaga afidh, lin jaga arris.
ADEEL (adil) di situ...

Ingatkan sampai opis leh la wat kerja pas tito kan si debab ni...
tp haram...
Dah la tidur nak kat lengan...
Cmno nak buat kojo?? sabar je la...
Last2 balik awal la citer nya.
Nasib bos tak ada.  >_< v


im here UCSI...
mummy tak dapat buat kerja pape pun...
mummy.. nak pelokkk
lena nya di ulit mimpi bila mummy peluk... 
mummy jangan poyo ye...
saja nak tunjuk baju kita sama....

You Might Also Like

5 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers