kbba

Latest Posts

.:: good boy ::.

By 10:00 AM , ,

Masa pergi senai hari raya aritu, lin stay kat sana 1 malam. Umah pak dak D.
1st time tidur sana.
Pakdak ngn mak dak D memang suka layan budak2 baya hafidh ni.
Lagi2 hafidh jenis tak kisah sapa yang nak dukong atau bawa dia jalan2.

Pagi tu, masa sibuk kitorang nak breakfast, Pak dak tu duk la cuci pinggan sikit kat luar umah.
Datang si hafidh ni tolong pakdak dia basuh pinggan.
Rajinnya anak mummy daddy ni.

meh layan pic dia.

ok.. memula cuci pinggan ni dulu...








Pastu, cuci kereta tok andak plak...






Pastu... hafidh nak main air la... boleh tak mommy??? ( muka mintak izin)



Lepas dapat keizinan...


Suka tok andak dia melayan cucu yang sorang ni. macam2 kerenah.
Dah kata anak lin ni hantu air kan... gini la rupanya.
Pantang ada benda yang berkaitan dengan air...

=)

You Might Also Like

4 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers