.:: happy 4th month Harris Adeel ::.

Love you my son...

Alhamdulillah da pun 4 bulan isnin aritu...
teruja sangat.
Walaupun mummy da skip 3 vaccine tuk harris...
Alhamdulillah.. xde benda tak baik jadi...
malah makin sihat...
Walaupun mummy, daddy dan hafidh demam...
Harris steady je...

Tapi mummy dengan daddy bukan la
parent yang unvaccine anak sepenuhnya...
cuma mummy delaykan aja...
reason???
entah la... mungkin ada yang faham...
dan mungkin ada yang tak faham...
sendiri faham2 la ye...
tak nak nanti ada orang dok ckp macam2 plak
bila lin bg pendapat...
=D

Ok.
Cerita teruja untuk harris di usia 3 bulan 29 hari...
bersamaan hari ahad...
awal pagi...
sedang mummy lepak2 dengan mak wan...
mummy letak harris kat comforter...
tetiba....
bila mummy pandang...

EHHH!!!
da meniarap!
Mummy telentangkan badan harris semula...
Mummy perhatikan...
dan Harris berpusing dengan jaya nya...

Yeahhh....!!!
da pandai meniarap.
Walaupun lewat progressnya...
tp alhamdulillah... ada jugak progressnya kan...

Sibuk la mummy bising2 pagi tu...
bgth mak wan... (padahal mak wan kat depan harris gak)
bgth daddy...
bgth tok yah...
semua buat muka biasa2 je...
Ehh... tak teruja yek??
Ok la... janji mummy teruja...
kikikikik...
Walau anak 10 pun... mummy tetap teruja tau!

Good harris... keep it up.
Pasni merangkak biar cam askar plak yek.

moment... 1st time meniarap
yesterday....


Post a Comment

8 Comments

  1. Ya Allah bulat nya sebijik mcm abang nya dulu....gigit nakkkkk....takpela lin hak masing masing untuk vaksin ni kita kena hormat jangan kondem

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye.. btul tu mimi... kondem org kan tak baik. kena hormat...
      klu untie mmi nak gigt harris.. kena la jumpa harris... =D

      Delete
  2. Yeay, baby Harris dah meniarap. Bambamnya. Geram tgk. Eee bla nak jumpa ni. dengan abg hafidh pun tak jumpa lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihihih.. tu la hana, lin pun teringin nak jumpa naura... eh... mana tau masa jumpa nanti, hana buat bento cntik2. boleh la hafidh join mkn. kikik...

      Delete
  3. Emm debabnya adeel..geramm tau..vaksin bnda sensetif bg setengah org...Kita sbg parent berhak memilih untk ank kan..Vaksin bukan wajib pun,so itu hak kitakan nak vax atau tak hehe...betul tu alen,hanya org faham je yg akan faham :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah.. ada penyokong.. syg fieda... ihihihih yg tak fhm, buat2 fhm je...

      Delete
  4. geramnya tengok harris...semangatnya....cepatnya dia meniarap...dulu haikal dan hadif lambat jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kayrul... lain budak lain progress dia kan.. papepun kita kena sokong dorang... =)

      Delete