kbba

Latest Posts

Buah hati pengarang jantung

By 3:31 PM , ,

As salam...

Makin besar, makin banyak pe'el dorang ni.
Apa abang buat, adik ikut...
ishh... 
Pening! 

Semalam abang dia tidur awal.
Balik rumah je da merengek nak cu...nak cu... 
Da bagi, lending2 kat lantai pulak..
Lin pun amik la dia letak kat toto.
Sambil tu buai adik dia dalam buaian tu.
Pastu sibuk suruh tepuk bontot dia. 
Haiishhh.. 
Jeles la tu. 
Mummy dia ni pun tepuk la.. 
Sampai dia tertidur. 

Dalam hati berbunga riang da mummy dia.
Lena je anak2, lin pun menyingsing lengan kemas dapur.
Settle kemas, buat food harris pula. 
Pastu da malas nak masak. 
Tanya D, nak maggie tak???
Hahah kejam tak??
Sikit la kan. 
D pun jawap..
Ok jugak... 
Pastu lin bunga2 la sikit.
Eh.. kalau nak nasi mummy boleh masak...
Eh.. tak pe la, maggie pun ok. 
Hahahah... macam mana la laki lin tu tak keding kan.. 
Ampun... Tapi ada desert sedap kan... >__<

Ok settle everything, lepas tengok TV dengan D.
Malangnya... 
Bola..bola..bola... 
Choiii.. ngantuk mata ni nengok. 
Bila tanya dia tak ada cerita lain ker? 
Bukan mmy tak tengok hp je ker? tu yang Ddy tgk bola...
Pffffttt...
Malas nak menjawap lagi. 
Tengah2 layan hp, harris menangis nak menyusu plak. 
Susu kan dia sambil layan bola. 
Lama2 mata ni pun kuyuuu....
Terus dukong Harris masuk tidur. 
D tengah layan bola lagi. 
Ni cerita untuk buah hati pengarang jantung pertama.

Kedua dan ketiga pula hero2 kecik lin tu. 
Di sebakan tidur awal, maka...
pukul 4 pagi abam da bangun. 
Masa ni lin sedar, tapi malas nak layan. 

Dorang main hadiah besday daddy masa dapat dr gold coast
Lin naik atas katil tidur je. 
Tetiba dengar abam bercakap cakap.
Adoi.. bising mulut dia...
Mata adik dia pun bulat...
D cakap mata adik da bulat mmy...
Lin tengah mamai lagi masa tu...
Da la D, meh tidur sini.. biar dorang main...
D pun sambung selubung... 
Lin nak tidur lena tak la..
Macam2 bunyi keluar..
Lin takut je si hafidh tu hempap adik dia ke.. 
Restling adik ke..
Kena jaga kejap2.
Tingtong da kepala ni. 


Pukul 5.30 pagi, harris da menangis nak susu.
Lin bangun susukan harris.
Sambil tu, marahkan si abam. suruh dia tidur.
Terus la dia tertidur sampai kami bangun pukul 6.30pagi.
Rolling mata mummy ni tau anak2.. 
Ada2 je perangai korang yek... 
Adik pun mengikut je.. 
Lain kali tidur je la.
Jangan layan abam. 

 Pape pun abam... 
Happy 23 month cayang... 
love..love..love u soooo much...
balik nanti kita cium2 ye.. 
mummy nak gigit sekali! 
Cayang Hafidh Aryan~~~~ 


 


You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. seronoknya anak dua lin..rasa complete..ALhamdulillah

    ReplyDelete
  2. haha.. comel..
    nik tak suke kalau anak2 tido maghrib.. biar la maghribtu berkuntau bagai dgn nak masak pe semua.. tapi tahan jgnbg tido dulu.. pukul 8.30 - 9 malam mcm tu baru bagi tido.. esoknya kul 5.30 dah bangun buat stunt atas adik. haha

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers