kbba

Latest Posts

Wedding Pak ngah Hafidh & Harris

By 9:41 AM ,

As salam... 

Eh eh.. last year punya cerita la...
La... Harris pun dalam perut mummy lagi... 
>_<


Tak berkesempatan la nak update. 
Asyik la busy memanjang kan. 
Cian pak ngah. 
Eh kenapa kecian pakngah plak... 
:P 

Da la.. jom layan pic je. 

Please... jangan berkata "gemuknya allene...!" 
Nanti aku mogok tak mo baca blog korang.. 
uhuhuh :P 

 

penatnnya la oii... tengah menyarat ni.. kena menjaga si abam... apaknya sibuk jadi kemeraman...
menangis dalam hati tau.
persandingan belah perempuan. Cantik pelamin.
kami sibling... sizzling... yumm..yumm...
sapa paling besar??? T___T
masa mengandung... mukaku... oh.. muka ku.
nak kena jaga si abam yang tengah melasak ni. Pengsan ok.
tengok tu.. tengok... dia da buat perangai.
muka cam perempuan la dia ni.

You Might Also Like

5 leave a massage here...

  1. ini betul2 entry pekasam ni..hahaha..btw meynye alin..haha.jgn mogok tanak bace blog haku lak eh. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meynye tu ko nak ckp gemuknya ke hape??
      uhuhuh nangis... T___T

      aku tak kan dapat mogok baca blog korang punya... =)

      Delete
  2. Semoga dipermudahkan urusan bersalin nti ye sis

    ReplyDelete
  3. Dear mama,
    Umi Qi tengok mama senyum sgt2 manis orgnya...ikhlas ckp mommy nih mesti mudah didekati...cantik yer pelaminnn...serius pelamin sekarang mcm2 style cantik2

    ReplyDelete
  4. alin..harris mana? harris x ikut ke masa ni??? haha

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers