kbba

Latest Posts

When mummy working with little angel

By 9:41 AM ,

As Salam...

Morning!!!

Wahhh... rumah kami tak ada air da weiii... 
Sobb...sob...
Tapi aku mandi tau!
Sempat hari khamis aritu bebel kat husband suh tadah air...

So hari ni dan 2-3 hari akan datang, cukup insya allah.
Sama2 jimat air ye. 
Da kena catu baru tehegeh hegeh nak jimat kan... 
Ini la manusia... 
T.T

OK. 
Pagi ni lepas siapkan anak...
Kemas dapur sikit.
Siap! 
Jom breakfast kat luar.
Nasib da gaji oii...
Klu tak, kena masak habis air. 
uhhuuhuh

Lepas bfast, D hantar Lin pergi kerja. 
Nak buat macam mana.. da duty hari ni. 
Nak postpone next week, kami ke Perak pulak...
Nak ke tak nak kena kerja jugak. 
Kang Boss jeling...!

Nak tinggal 2-2 hero kat opis macam payah je...
Kena la angkut sorang. 
Dan pilihan minggu ni. 


























Harris Adeel!!!

Sampai da la lambat.
Pastu mengamuk nak tidur plak... 
Ermmm
Macam2 tau Harris ni.

You Might Also Like

1 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers