kbba

Latest Posts

Dah pandai panjat tangga da...

By 11:54 AM , ,

As salam...

Semalam sempat gak la lin ke Puchong melawat mak wan dan tok yah bebudak ni.
Sihat mereka. Alhamdulillah... Kebetulan, lin start ganti puasa semalam. Baru 1 hari. 9 day to go.
Fengsannn...

Kebiasaan Harris akan tidur dalam pukul 8.30 mlm. Tapi, semalam sampai je rumah puchong, haram nak tidurnya. Mengantuk pun tak. Elok je dia duduk, guling2.. memanjat.

Lepas siap lin mandi dan solat, Lin tengok Harris still main. Eh! tak mengantuk ke budak ni.
Bila tengah makan, dia berdiri kat kaki lin. Bila lin letak kat bawah, dia menyusur terus pergi kat tanga.

Before ni, dia memang da mula merangkak panjat tangga. Tapi semalam dia memanjat sampai anak tangga ketiga. Wow... hebat da. Siap berdiri paut kat railing lagi.
Amboi Harris, tunjuk hero ker?? Terus lin berdiri perhatikan dia. Nak halang rasa bersalah plak. Da memang dia tengah gian nak memanjat latih kaki. Perhatikan je la.


Hebatkan hero sorang ni. Muka tak bersalah je. 


You Might Also Like

0 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers