kbba

Latest Posts

Peminat CADBURY

By 12:11 PM

Assalamualaikum 

Berita sedih lin dapat last week.
Cadbury dah tak halal. Ada DNA babi. 
ALLAH...




Dah bergelen gelen aku telan oii... 
Ko rasa??? 
Dah jadi darah daging aku dengan anak2.
Serius stress tau. 


adios cadbury... poreva n eva... T______T

Paling stress aku baru beli 1  botol cadbury untuk kudap2 dalam opis. 
Ya ampun stress aku. 
Masuk je kerja isnin aritu terus aku buat charity bagi kat budak india.
Suka dia tau dapat cekelat free...
Nak buat macam mana. 
Dah tak halal. 
Tawar da hatini nak makan. 
Mencik arr...



Si peminat tegar cadbury 
allene
 

You Might Also Like

3 leave a massage here...

  1. takpe sis..
    kita still tak berdosa sebab kita tak sengaja
    samala akk masa preggy lagila
    kerja menketendarah coklat je..
    semoga kita sentiasa dilindungiNYa

    ReplyDelete
  2. ohmalaysiaku kan...hehh~ mkn kit kat lak pasni..kit kat pn sedap..huhu :)

    ReplyDelete
  3. hah!sama!!stress gila sebab cadburry hazelnut tu la feveret
    pastu asik terfikir da bape byk gaknya dna babi aku telan
    selama ni hati2 dgn coklat/makanan yg colleague bwk dari sweden sbb tkt ada alkohol or unsur2 babi.rupa2nya yg kat malaysia & terang2 jadi feveret tu pun sama ada dna babi.adehhhh.... -__-'

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers