kbba

Latest Posts

Tak sengaja mengidam

By 2:32 PM , ,

As salam.. 

Dimulakan dengan hashtag. 
#sayatakpreggy

Bahaha... 
Korang ni kang ada kata aku preggy plak. 
So far tak ada tanda lagi. Cuma ada 2-3 kerat orang yang sibuk teka aku preggy.
Dari mana dapat info pun lin tak tahu. 
Ke korang ada geng dengan ahli nujum??
Ikut suka la. Tapi ingat, kata2  doa. Kalau aku preggy nanti tak nak dengar sok-sek sok-sek plak ye. 
Anak rapat la.. kecian la... mampu ker??
Big NO ok. 

peace >_< v

Cerita nya macam ni. 
Hari isnin lepas, lin gastric. So, perut ni rasa tak sedap la. 
Masuk angin. Sebab skip lunch.
Dah tu, perut tak sedap kepala pening, angin dah menorak dari perut, rasa nak muntah.
Syntom normal la untuk orang ada gastric. 
Bila balik rumah, nak masak pun tak larat. So suamiku yang baikk hati tu, buatkan maggie goreng.
Nak cerita apa, tembolok lin memang besar. Maggie memang tak mengenyangkan. 

Nak masak dah tak larat, lin pun cari benda masam2 untuk makan. 
Jumpa buah oren kawan opis bagi last week. Tengok je oren dah kecur air liur. 
Belum makan lagikan... 
yumm..yum.. *tengah taip pun aku telan air liur*

Lepas tu, teringan ada sorang hamba Allah ni, pernah pos kat FB dia teringin makan buah oren cicah garam. tapi masa tu dia preggy.
1st time aku dengar. Teringin pula rasanya macam mana. 
Sekali lin pun try. 

SERIOUS memang mengancam. Tapi, lin guna garam organic. Bukan garam biasa. 
So, masin dia tak over la. 

Korang try la. Memang terangkat. 
Bahahahah.... 


Pasni, nak beli oren banyak2 buat stok kat peti ais... 
Fuuuuuhhh.. sedap.

mummy belum preggy lagi untuk kali ke-3
~ mummy 2 budak encem ~


You Might Also Like

3 leave a massage here...

  1. xpernah cuba..
    sbb skang nik tgh seronok mengunyap jeruk mangga buatan sendiri dalam peti es.. hehheheh

    ReplyDelete
  2. seyes xpernah jumpa org makan oren dgn garam
    boleh try ni.hahaha
    hashtag sayatakmengidamsayanaktryje
    hehehe

    ReplyDelete
  3. biasa makan epal hiju gn garam..kalo oren ni mmg x pnh lg la..
    lya pon slalu gak mgidam..biasa klo time nk period tu mulalah mgidam y masam2.

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers