kbba

Latest Posts

Senarai menu simple berbuka untuk working mummy

By 1:36 PM ,

Assalamualaikum 


Gigih aku buat list menu wei... 
Bahahah
Gara gara takut tak sempat masak. 
Gigih la aku buat senarai menu untuk aku sempat masak dalam masak kurang 30minit sebelum berbuka. 
Korang rasa? sempat tak? 
Aku rasa ok kot. 
Tak sempat, minum air dulu la.
Pastu sambung bersilat sorang2 kat dapur.
Jangan ada tukang kacau dah la. 
Aku ramai2 kat dapur tetiba jadi blur.. 
Semua lupa nanti. 

Kalender yang terperam lama kat office ni, tetiba berguna plak untuk aku bulan ni. 
habis aku conteng menu ikut tarikh.
Tapi, tarikh bekerja je la.. 
Sabtu Ahad kosong...
Bahaah
Ada niat nak cuti masak. 
>_< 
Harap2 dapat la cuti tu. 


Senarai barang basah pun siap gak aku buat. 
Senang nak beli ikut menu yang aku sedia kan minggu tu. 

Semoga istiqomah la aku ni.
Risau gak tetiba mengelat tak masak. 
Sahur kena masak gak. 
Aja aja fighting lin!!! 

yang semangat waja,
allene


You Might Also Like

4 leave a massage here...

  1. mmm...niat dihati nak masak juga sis tapi entah la boleh ke x...sampai uma ja bby nak bergayut ja,

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la eika.. anak kecik mmg susah sikit. lin dah pernh rasa. now dorang dah besar.. syukur... =)

      Delete
  2. waahh..penuh dah list...xyah pening2 kepala dah....hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu aeen... malas nak fikir... now tenang sikit otak.

      Delete

mommylin.juniorhappy

Followers