Tersalah baju

Assalamualaikum 

Ni nak cerita pasal kiddo 2 orang ni. 
Badan makin lama makin besar... 
Abang dengan adik, macam dah tak jauh beza. 
Lagi, 2-2nya lelaki.

Bila bagi baju kat BS, bs pun confius hafidh punya ke, harris punya.
Last2 tersilap pakai.
Bila sampai je rumah BS, mummy dia tergamam and speechless.
La... 
Muat plak Harris pakai baju Hafidh.
Hafidh ni pula, dah kurus ke, elok je muat pakai baju Harris. 

Nanti dah besar sikit lagi, korang kongsi je yek...
Bahahah...

Tapi, mii rasa tak boleh kongsi, sebab now pun korang dah pandai berebut barang. 
Mummy kena beli baju yang sama. 
2-2 pakai. baru adilkan...
Pastu, mummy leh la fefeling dapat anak kembar. 
Bahahah... 

yang perasan,
mummymu

 

Post a Comment

1 Comments