kbba

Latest Posts

Azam Ramadhan Su - best!

By 4:12 PM ,

As salam...

Korang layan tak cerita ni??
Serius tajuk tak memberansangkan kan??
Aku dengar pun macam tak best je..
Tapi, terjebak pulak.

Cerita ni serius besttt...
Tahu tak sebab apa?
Bukan sebab pelakon tu tau.
Tapi sebab ada banyak menu yang mudah2 dalam ni.

Aku pun pelik gak, ingat cerita typical melayu yang akhir nya menyesal..
Berubah ke arah kebaikan...
Cerita2 macam ni kan selalu ada hubung kait dengan raya.
Malas la nak layan.

Tapi, totally wrong.

Cerita ni, pasal su yang sibuk bekerja.
Macam kita2...
Bila sibuk mula la tak tahu memasak.
Tapi, husband dia tip top.
Baik sangat terima je yang isteri tak reti masak.

So, bila orang keliling semua reti masak, su pun nekad nak belajar.
Memang cara dia kena la dengan batang hidung.
Asyik mengelat je kan...



Lepas tu, dalam selingan cerita tu, ada la tunjuk cara2 memasak.
Menu simple dan mudah.
Tengok nampak macam senang je.

Sambil tengok, aku dah simpan dalam otak cara2 masak.
Lepas abis je, terus aku salin apa yang aku ingat.
Mudah kan.. ye la.. tengok je dah boleh ingat.
Kalau susah, tak boleh ingat.

Best.. korang tengok la..
Mesti jatuh cinta..
Lagi2 aksi lembut si rita tu.
Admire sangat tau.

ok. sekian.

salam ramdhan,
allene

You Might Also Like

5 leave a massage here...

  1. ala kul 12 time keje huhu tak sempat kot

    ReplyDelete
  2. tak pernah tengok.. huhu..
    cer kongsi resepi tu.. hehe

    ReplyDelete
  3. Dulu b4 ade anak x penah miss ngk tv..skang ni jarang da..sbb tv kat uma 2 mcm asyik buka bola je..xkuase nk rebut control tv..

    ReplyDelete
  4. Azam Ramadhan Su memang best sebab dikongsikan bersama resepi mudah dan senang. Sesuai untuk yang kurang mahir memasak tetap boleh menyediakan juadah berbuka & bersahur di bulan ramadhan ni.

    ReplyDelete
  5. hai... sy penulis skrip azam ramadhan su..
    q for watching..
    nak tgk resepinya kat sini

    http://www.ramadanraya.com.my/?page_id=1276
    Pnut

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers