Malam final worldcup

As salam...

Malam final worldcup tu, D dengan semangat tengok bola. Bila aku tanya dia sokong mana, dia kata Germany. Ok la kan, memang. Kebetulan lepas Germany menang, aku dengan semangat pakai kan Hafidh jersi Germany. Bahaha... Harris pun ada jersi yang sama. Tapi, basuh la plak.

Lepas tu, aku biarkan je la dia pakai baju tidur dia tu. Tapi !! tak perasan pula baju dia warna jersi Argentina... Bahaha... biru2 lembut gitu. Kena la plak.. Warna je la bukan jersi.

Masing keletihan macam tengok bola. Padahal bangun kejap je, pastu masing bantai tidur semula.



Eh.. semalam D tanya "mummy tak nak ada gegirl ke, boleh jadi teman kat rumah"
MOTIF??? uhuhuhuh...

mummy confius,
allene

Post a Comment

1 Comments

  1. Hehe.. peminat bola belaka la ni.
    Lya n fain mmg x lyn bola..
    Haaa.. nampaknya lin nk kna tmbah sorang lg la ni.. hehe.. tp tgu la dia org besar sikit.. kan letih lak lin

    ReplyDelete