kbba

Latest Posts

moody

By 4:09 PM , ,

As salam...

Aku moody arini...
HP ada...
Berbunyi tanda panggilan masuk...
Berbunyi tanda ada whatsapp...
Berbunyi tanda ada notification FB.. IG.. Email...
Bla...bla...bla...

Waduh....!!
Tapi, aku hanya boleh tengok..
TENGOK sahaja.
Tak boleh buat apa2.

Sebabnya???
Ianya dah rosakk!!!!
Stress gila aku...
Tak tahu kenapa dan mengapa tetiba screen dia retak.
Padahal, pagi tadi aku siap berselfie dan pakai waze
Balik je hantar anak aku, terus hp tu tak boleh pakai.
Memang nasib betul la...

Sakit hati aku.
Sakit jiwa dan raga aku ni.

Sah2 la mintak duit ni.
Entah berapa ringgit kena pun tak tahu la.
Tu je harta aku ada wei..
Sedih...
Dah la hadiah dari D...
Hua...
Sedih T_T

Mood kelaut... laut.. laut.... !!!!!

Zikir banyak2 dalam hati...
Tarik nafas... lepas....
100x.

Ya Allah permudahkan la urusan aku.
noraslinMsari

You Might Also Like

0 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers