kbba

Latest Posts

Muka comel Harris Adeel

By 3:19 PM , ,

As salam...

Harris, suka sangat buat muka comel. Bila marah je, mula la dia senyum tunjuk gigi kapak dia yang besar tu. Asal aku nak marah dia baru tunjuk muka garang, dia datang dekat2 nganga mulut, nak cium pipi aku... pastu senyum... tepuk tangan.

Terus tak jadi nak marah oii...Sabar je la Harris ni. Kecik2 dah pandai bodek mummy dia. Dengan pengasuh pun sama. Pernah gak la pengasuh tu mengadu aku, kata bila nak marah harris je, harris sengeh tunjuk gigi comel dia. aptb...

Gambar kat bawah ni, semua dia gelak, yang muka ala ala menangis tu, acah je.. dia pandai berlakon. kikikki...



cayang harris adeel,
mummy


You Might Also Like

2 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers