Budak gondol

As salam..

Kat rumah kami dah ada 2 orang budak gondol.
Patut 3 orang. Biar apak dorang sekali gondolnya.
kikikikik....

Selasa haritu, aku pesan dengan BS.

" kak ana, nanti nak mintak tolong botak kan budak 2 orang ye..."

"nak botak habis ker? jangan la. Bagi no 1." 

"tak kisah la kak.... " 


Kejadian Rabu petang pula... 



Keluar je lift mummy menonong pergi umah BS.
Daddy kepala meliar2 cari anak dia.
Kot2 abah dorang bawak dorang jalan2 sekitar lift tu.
Sekali tu, dia nampak abah dengan 2 orang budak gondol.
Dia perhatikan je budak2 tu.
Bila budak tu pusing nampak daddy dorang..
Terjerit jerit la... daddy... daddy....

Laki aku pun tersedar dari lamunan...
Kahahahaha...
Baru perasan itu anak dia.
Pastu siap panggil2 aku...
Mi.!!!..mi!!!!
tengok ni.
Bila aku pusing....
Aku gelak la... kelakar kau.. muka dorang.
Yang si kecik lagi la.. muka nampak no.........."GOOD" dia...
Hahahah...


Nampak tak?? muka masing2 "GOOD" kan...
Sebab tu la aku lagi suka dorang rambut ala2 korea..
Hahah...
Tapi, gini kemas je... tak payah aku nak jerit...

"Hafidh!!! sini sikat rambut.... "

"Harris!!!... duduk diam2 mummy nak sikat.." 

Ha... 1 flat dengar suara mummy ko...



Nah belanja gambo rambut korea dorang... hahaha
perasan lebey je mummy korang ni...



Ok la..
Sekian... aku banyak kerja ni...
Kang tak ada kerja aku kena g meeting plak...
Tak kuase u...


Mummy budak gondol
Allene


Post a Comment

6 Comments