Novel review - Jujurlah nikahi aku

As salam....

Aku baru pas habis baca buku ni.
Fuhhh... lega.
Lega bila aku berjaya tahu kesudahan cerita.



Jujurlah nikahi aku... 
Umi Nadzimah

Tajuk macam sedihkan...
Yup sedih... tapi tak sampai tahap sedih sampai leleh airmata.
Jangan cakap aku hati kering pula.



Kisah seorang gadis... nama nurin asyfa...
Wah.. sedap namakan. Masuk list nama baby girl nanti la.
Ahaks...

Nurin ni istimewa. Tapi, buka la OKU.
Mak dia macam tak boleh terima hakikat yang anak dia kurang jari dan terlebih jari.
Haaa... pelikkan???
Baca baru faham.

Bila mak tak suka, macam2 la drama macam mak tiri.
Lebih2 lagi bila ada kakak kandung macam kakak cinderella.

Ada 3 lelaki dalam hidup Nurin.
Antara ketiga tiga ni, siapa yang jujur dan ikhlas yang nak kan si nurin ni.
Wah.. drama melayu sangatkan.

Ok la, tak mo lebih2 nanti korang tak baca pula.
Kecian penulis buat karangan panjang2.
Korang dok baca review aku je.
Hohohoh...

Aku bagi 7/10 bintang.
Aku suka cerita ni.
Tapi, bagi aku... jalan cerita lebih kurang sama je.
Tak berapa teruja.
Cerita sebelum ni, dari penulis yang sama, aku suka sangat.
Nanti aku review.

Apa apa pun, tahniah penulis.
Banyak gak la ayat baru yang boleh belajar dalam cerita ni.
Shallot...! i like...

Korang yang rajin nak baca online, boleh pergi kat sini.
>>link<<

dari peminat novel melayu
allene

Post a Comment

2 Comments