kbba

Latest Posts

Faham Cikgu... !

By 11:35 AM , ,

As salam...

Nak share pasal mulut hafidh yang becok ni.
Ada je jawap nya bila kita marah.
Ikut perangai sapa la tu....
*sambil wat muka tak bersalah*

Sekarang ni, kalau aku tegur hafidh jangan buat itu ini, lepas tu aku mesti tanya dia.
"Faham tak hafidh?? " 

Then Hafidh jawap...
"Faham cikgu... " 


Dengan kuat dan confidentnya...

Sapa cikgu??? mummy la.. sambil buat muka garang.
"Faham.. mummy..." 

Itu la ayat dia.
Ni semua pengaruh upin ipin la tu.
Apa lagi kan
Otak usia dia macam span.
Senang je nak absorb apa yang ada depan mata.

Kalau aku betul2 marah Hafidh sampai tinggi suara pulak,
Last ayat aku tanya dia ...

"Faham tak Hafidh??.."

Then dia jawap
"Faham......" 

Tapi suara tak keluar... mulut je gerak..
Dalam hati nak gelak pun ada...
Pastu aku peluk dia aku cakap sekali lagi.
Apa salah dia. Then tanya lagi. Faham tak?

"Faham... cikgu..."
Pelahan je dia jawap.
Tak terkata apa lagi dah aku dengan si Hafidh ni.

Kadang2 tu, aku marah betul, bila dia jawap camtu, aku plak nak tergelak.
Daddy dorang dah sengeh2 da.
Ada aja benda yang mencuit hati.
Nak marah pun tak jadi.

Kalau dah jadi mummy tu, cikgu pun boleh la..
kan..kan...

Aku bukan cikgu,
Allene

You Might Also Like

1 leave a massage here...

  1. hahaha..pengaruh upin ipin yeh..cikgu pun cikgu la..mummy cikgu kat rumah....hehe

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers