kbba

Latest Posts

cari betul2 miii...

By 10:49 AM ,

As salam...

Hi hi.. korang.

Aku tengah tingtong ni.
Kepala berdenyut denyut je ni.
Baru pas makan ubat.

Anak sakit, mummy sakit.
Susah nanti.
So, biar la mummy beralah makan ubat yang dadah dia tinggi2 gunung kinabalu.
Hohohoii...
Mata pun macam tak boleh bukak je ni.

Ni nak story mory pasal abam yang makin bijak berkata kata ni.

Semalam, masa pergi rumah mak wan, bila nak keluar kereta suruh hafidh pakai selipar.
Dialog dia begini.



" Hafidh cepat pakai selipar, kalau tak tinggal... "
"ala.. mummy carikan.. "

Aku pun sibuk pergi belakang amik barang dulu.
Pastu sambung cari selipar Hafidh.

"Mana hafidh letak, tak jumpa pun.. "
" Mummy... cari batul2 miii..."

Dia kata aku gitu???

Hamboii anak... sendiri cari tak mo..
Siap ulang2 cakap sampai aku jumpa cari selipar dia.
Tepuk dahi aku layan anak bujang yang pandai cakap ni.
Huhuhuhu...

Ok tu je.. hahaha...
Serius aku tengah pening2 lalat ni.
T_T


You Might Also Like

4 leave a massage here...

  1. hahaha...dia pulak suruh mummy dia carikan ek...hahahah...

    ReplyDelete
  2. Salam perkenalan dan follow.
    ragam anak-anak kan. mencuit hati kekadang.take care

    ReplyDelete
  3. get well soon allene =) kemain budak skang, petah berkata kata..bijak..hehe

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers