kbba

Latest Posts

Salah " balik "

By 4:00 PM , , , , ,

As salam...

Kadang kadang, ragam anak boleh buat kita ketawa...
Menangis... stress...

Tapi itu la lumrah jadi ibubapa ni.
Tak payah nak stress sangat la...
Korang dulu pun buat makbapak korang stress..
Hihihi..
*akutengahpsycodiri*

Semalam, lepas siap kan diri sendiri *perangai selfish* baru aku siapkan anak2.
Masa tu, hafidh dah siap mandi pun.
Tinggal harris je tertonggeng tidur lagi.

Lepas kemas bag baju dorang, lin pun kata kata Hafidh...

"jom kejut adik..." 

Hafidh jawap...

" JOMMM....." sambil lari lari masuk bilik...



Sampai bilik, tanpa rasa bersalah.. dia pun kejut adik dia.

"Dik...dik... angun.... jom balik... "
"Dik.. angun la... jom balik... "

Masa tu aku tengah amik pampers harris nak salin.
Aku pun pandang Hafidh..

"eh... nak balik mana??? ni la rumah kita... nak pergi umah mak la... "

Kata aku tak puas hati.
Huhuhu...
Ada ke dia ingat rumah sendiri tempat singgahan...
Huaaa...
Nampak sangat ko ingat umah mak tu umak korangkan..
Itu umah mak ana je la.. huhuhu
Nangis tepi bucu katil aku tengok si Hafidh ni.
Sabar je la...

Pastu dia buat tak tahu je..
Dengan  gelak2 keluar bilik.
Adik plak, bila abang kejut bangun dia macam happy je.
Sengeh2 pandang aku.
Huhuhu...
Suka la tu nak g umah mak...
huhuhu...
Kenapa korang macam tak suka duduk umah sendiri je...

Adoi.. pening la ragam korang ni...

aku mummy yang sentap,
allene

You Might Also Like

2 leave a massage here...

  1. hahaha..gelak pulak bace entry ni....mungkin sebab masa banyak dihabiskan kat rumah mak kot...tu yg dia happy...

    ReplyDelete
  2. aduh.. dah ingat nak balik rumah betul dia ek.. comel je gelagat dia.

    ReplyDelete

mommylin.juniorhappy

Followers