kbba

Latest Posts

Ajar adik bukak baju

By 2:54 PM , , , , , ,

As salam...

Ragam anak2 memang pelik2 je aku rasa.
Lagi lagi 2 orang anak aku ni.
Sorang banyak akal,sorang terlebih garang.
Ini semua salah ibu mengandung ker??
Aku pun confius...

Semalam punya cerita, dorang ni berebut nak naik mainan ni.
Sekali si abang tak nak mengalah, adik pun tak nak mengalah.
Aku pun kata, naik sama2.
Tahu je la badan abang besar, adik pun boleh tahan.
Nak tergelak pun ada bila naik.
Sempit woiitt..
Pastu boleh plak ronda2 1 rumah.
Laju plak tu.. uhuhuh
Takut tersepit je perut ko tu hafidh.



Dah la suka bukak baju sekarang ni.
Pengaruh daddy dia la ni.
Lepas tu, hafidh pengaruh adik dia plak.
Migrain.
Suka sangat mengikut la apa orang buat.









You Might Also Like

1 leave a massage here...

mommylin.juniorhappy

Followers