Bila anak 18 bulan dah pandai kenakan orang tua.


As salam...


Korang... aku dah terkena..
Dengan budak umur 18 bulan.
Siapa lagi yang umur gitu kalau bukan anak bujang bongsu aku sorang tu.
*bongsu sekarang je*
Hampoiii kemain ye nakkk... kena kan mummy.

Dia ada pe'el baru tau sekarang.
Bila aku marah dia, dia akan pura2 menangis pastu tangan letak kat mata.
Dalam pada tu, dia intai ikut celah2 jari..
Sabo je la aku.



Aku ingat bila marah dia betul2 menangis.
Rupanya saja je kenakan mummy dia.

Harris ni, perangai kuat menyakat orang tau.
Paling suka abang dia la.
Kalau abang dia main basikal, dia pun sibuk.
Padahal dia bukan sampai pun.
Kaki pendek je.
Hahahah...
Belagak macam dah besar sangat.

Nanti berebut2 kalah dengan abang... menangis.
Bila aku marah, dia belakon semula.
Konon2 menangis sebab aku marah. uhuhuh

Baby sitter pun ada gak mengadu, dia pandai dah kenakan orang.
Macam2 akal dia.
Mengusik tak usah cakap .
Last week, asyik usik anak dara orang... akibatnya kena cakar bawah mata.
Ambikkk.. dah hilang comey dia.
Nasib baik kena cakar je... kena korek mata??
Ishh ganas budak tu.
Tu nanti la aku share entry lain.
Tak puas hati dengan mak budak tu gak.

Budak sekarang ni, cepat pandai tau.
Agak nak buat aksi macam2 jangan la depan budak2 tu.
Tapi, macam comel je.. hahaha..

Love u la Harris Adeel.
ni pun tengah berlakon ke dikkkk??? 



Post a Comment

2 Comments

  1. olol comelnya harris merajuk...anak ti lak umur setahun 3 bulan..pandai ajuk nangis abang dia..bila abang dia nngis..mulalah dia pun nk nngis gak...aduilla anak..makin besar makin nakal kan...huhuhu

    ReplyDelete